coinex
otetmarket
propification.com

آنر مجیک بوک آرت 14 (Honor MagicBook Art 14) با اسنپدراگون ایکس الیت معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

لپتاپ آنر مجیک بوک آرت 14 این بار با تراشه اسنپدراگون ایکس الیت کوالکام به بازار می‌آید. این لپتاپ فعلا فقط در رویداد IFA 2024 به نمایش گذاشته شده است.

پس از عرضه جهانی MagicBook Art 14 با تراشه‌های اینتل، اکنون آنر از نسخه اسنپدراگون این لپتاپ در رویداد IFA 2024 برلین رونمایی کرده است. این مدل جدید از پلتفرم Snapdragon X Elite کوالکام پشتیبانی می‌کند که نشان‌دهنده تلاش آنر برای تولید لپ‌تاپ‌های کم مصرف با هوش مصنوعی برای مصارف حرفه‌ای‌ و روزانه است.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات لپتاپ آنر مجیک بوک آرت 14

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، لپتاپ Honor MagicBook Art 14 Snapdragon Edition دارای یک صفحه نمایش 14.6 اینچی OLED با رزولوشن 3.1K (3120  در 2080 پیکسل) و نسبت صفحه نمایش به بدنه 97 درصدی (حداقل حاشیه ممکن) است. این لپ تاپ تنها 10 میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن نیز تنها 1 کیلوگرم است و این مسئله آن را به یکی از سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار تبدیل می‌کند. شایان ذکر است که این دستگاه از آلیاژ منیزیم و آلومینیوم ساخته شده و این مواد به طراحی سبک و دوام آن کمک بسیاری کرده‌اند.

آنر مجیک بوک آرت 14
Honor MagicBook Art 14 Snapdragon Edition

همان‌طور که گفته شد، لپتاپ آنر MagicBook Art 14 به چیپست Qualcomm Snapdragon X Elite با 12 هسته و حداکثر فرکانس 4.0 گیگاهرتز مجهز شده که با 16 / 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی می‌شود. چنین سیستم سخت افزاری، عملکرد روان به هنگام مالتی تسک و کارهای حرفه‌ای را تضمین می‌کند. از سوی دیگر، NPU تقویت ‌شده با هوش مصنوعی تراشه اسنپدراگون X Elite قدرت محاسباتی هوش مصنوعی را افزایش می‌دهد و به لپ‌تاپ اجازه می‌دهد تا وظایف سخت را به طور موثر و روان انجام دهد.

ویژگی برجسته MagicBook Art 14 سیستم OS Turbo 3.0 آن است که مدیریت انرژی را بهینه می‌کند و امکان پخش ویدیوی 1080P را تا 15.22 ساعت فراهم می‌کند. بنابراین این لپتاپ برای استفاده طولانی مدت در طول روزهای کاری یا حتی مسافرت یک گزینه عالی و فوق‌العاده است.

همچنین این لپ‌تاپ از یک وب‌کم مغناطیسی جداشدنی برخوردار است که هر گونه نگرانی‌ در زمینه حفظ حریم خصوصی را از بین می‌برد. در صورتی که شما قصد استفاده از وب‌کم را نداشته باشید، می‌توانید به راحتی آن را جدا کرده و به گوشه لپتاپ منتقل کنید. این طراحی باعث شده که حاشیه‌ها بسیار باریک باشند و در عین حال دوربین انعطاف‌پذیری برای برقراری تماس‌های ویدیویی یا تولید محتوا در اختیار کاربران قرار گیرد.

سیستم عامل MagicOS آنر با این لپ‌تاپ ادغام شده و اتصال هوشمند و بی‌وقفه بین دستگاه‌های Honor را ممکن می‌سازد. در واقع، اتصال MagicRing کنترل هم‌زمان چند دستگاه را تسهیل می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به صورت هم‌زمان از گوشی هوشمند، تبلت و لپ تاپ خود استفاده کنند.

علاوه بر این، پاک‌کن هوش مصنوعی آنر از گوشی تاشو آنر Magic V3 به این لپ‌تاپ راه پیدا کرده و می‌تواند عناصر اضافی و ناخواسته را از پس‌زمینه تصاویر حذف کند.

قیمت آنر مجیک بوک آرت 14 (نسخه اسنپدراگون)

متاسفانه آنر هنوز درباره قیمت MagicBook Art 14 Snapdragon Edition اعلامیه‌ای منتشر نکرده است. نسخه مجهز به تراشه اینتل، در حال حاضر، در بازارهای منتخب سرتاسر اروپا موجود است، بنابراین انتظار می‌رود که نسخه اسنپدراگون نیز از این روند پیروی کند.

با توجه به اینکه MagicBook Art 14 Snapdragon Edition ترکیبی از عملکرد بالا و ویژگی‌های برتر را ارائه می‌دهد، می‌تواند یک انتخاب بی‌نظیر برای حرفه‌ای‌ها و علاقه‌مندان به فناوری باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره لپتاپ آنر مجیک بوک آرت 14 (نسخه اسنپدراگون ایکس الیت) چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر