coinex
otetmarket
propification.com

رنگ مشکی هواوی میت XT قبل از عرضه در لیست رسمی قرار گرفت

همانطور که می‌دانید هواوی قصد دارد اولین تاشوی سه تایی جهان را با نام هواوی میت XT در تاریخ 10 سپتامبر در چین معرفی کند. پیش از این فروشگاه آنلاین هوآوی Vmall پیش‌سفارش تاشوی جدید را آغاز کرده بود.

فهرست منتشر شده از سوی این فروشگاه، هواوی میت XT را با رنگ قرمز و مشخصاتش نشان می‌داد اما اکنون این لیست آپدیت شده و یک رنگ مشکی هم به رنگبندی تاشوی جدید هواوی اضافه شده است.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش gizmochina، رنگ مشکی هم مانند قرمز از رنگ طلایی به عنوان قاب، در قسمت جزیره دوربین و لولاها استفاده کرده است. این منبع هنوز مشخصات دستگاه را تایید نکرده اما مشخص است که هواوی میت XT در دو نوع 16 گیگابایت / 512 گیگابایت و 16 گیگابایت / 1 ترابایت عرضه خواهد شد.

طبق فهرست Vmal، فروش هواوی میت XT  از تاریخ 20 سپتامبر درچین آغاز می‌شود. متاسفانه شایعات حاکی از آن است که این دستگاه تنها در تعداد محدودی عرضه می‌شود.

مشخصات احتمالی هواوی میت XT

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، صفحه نمایش تاشو هواوی میت XT می‌تواند برای ارائه یک صفحه نمایش بزرگ 10 اینچی گسترش یابد. به نظر می‌رسد صفحه نمایش دارای یک سوراخ پانچی شکل است که یک دوربین 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده.

یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ هم جزیره‌ی دوربین پشت را تکمیل می‌کنند. این دستگاه از چیپست Kirin سری 9 قدرت می‌گیرد.

بهرحال هنوز اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات هواوی میت XT در دسترس نیست. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه با قیمتی حدود 15000 یوان (2100 دلار) عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه این محصول نسل اول محسوب می‌شود احتمالاً محدود به بازار داخلی باقی بماند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر