coinex
otetmarket
propification.com

انتقاد عارف به سیستم توزیع بنزین : چه کسی پاسخگوی حملات سایبری خواهد بود؟ [+ ویدیو]

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور از آسیب‌پذیری سیستم توزیع بنزین در سال‌های گذشته اعتراض کرد و خواهان رسیدگی جدی شد. در ادامه، ویدیوی انتقاد عارف به سیستم توزیع بنزین را مشاهده خواهید کرد.

عارف در مراسم تکریم و معارفه وزرای نفت دولت‌های سیزدهم و چهاردهم، به حملات سایبری سال‌های گذشته به سیستم توزیع بنزین اشاره کرد و گفت که در این زمینه، غفلت جدی صورت گرفته است.

راهنمای خرید تکراتو

انتقاد عارف به سیستم توزیع بنزین

همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید، عارف طی نشست با وزیران گفت: به سیستم توزیع بنزین کشور حمله شد و ضربه خورد. حمله سال دوم هم عین سال اول بود؛ چه کسی باید پاسخگو باشد؟ در این بخش غفلت شده و جدا غفلت کرده‌اید… از وزیر نفت می‌خواهم در کل بخش صنعت نفت مقابله با حملات سایبری را به‌طور جدی دنبال کند.

او ادامه داد که کشور ظرفیت پاسخگویی به این موضوع را دارد و می‌توان با تعامل و همکاری بخش‌های ذی‌ربط، این مسائل را از نظر علمی حل کرد. عارف توضیح داد:

در یک سال دو بار حمله شد و هر دو بار هم عین همدیگر بود و حملات تغییری نکرده بود. آقای پاک نژاد هم این مسئله را به‌طور جدی دنبال کند.

نظر شما درباره اظهارات عارف درباره حملات سایبری به سیستم توزیع بنزین چیست؟ دیدگاه خود را با تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر