coinex
otetmarket
propification.com

دیش اینترنت ماهواره ای استارلینک مینی با قیمتی کمتر عرضه می‌شود

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اسپیس ایکس توانسته یک قدم فراتر رفته و به عرضه دیش اینترنت ماهواره ای استارلینک مینی نزدیک‌تر شود. خبر خوب اینکه این مدل مقرون‌به‌صرفه تر از مدل استاندارد خواهد بود.

به تازگی تصاویری منتشر شده که دیش اینترنت ماهواره ای استارلینک مینی را نشان می‌دهد، آن هم در کنار تأییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC). البته ایلان ماسک نیز این خبر را تایید کرده است. طبق اعلام وی، مدل مینی تقریبا با نصف قیمت مدل استاندارد عرضه خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

اکنون مهندسی اوکراینی به‌ نام «اولگ کوتکوف» اولین تصاویر را از دیش اینترنت ماهواره ای استارلینک مینی با کاربران ایکس به اشتراک گذاشته است.

بر اساس تأییدیه FCC، این دیش یک روتر داخلی دارد که از باندهای 2.4 و 5 گیگاهرتز با فناوری‌های 802.11ax و 3×3 MIMO پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین یک درگاه اترنت دارد که امکان اتصال مستقیم به آن را فراهم می‌کند.

ایلان ماسک به تصاویر منتشر شده واکنش نشان داد و اعلام که قصد راه‌اندازی این دیش را دارد و پس از انجام اینکار آن را با کاربران به اشتراک می‌گذارد.

طبق اعلام وی، راه‌اندازی این دستگاه کمتر از 5 دقیقه زمان می‌برد و به‌راحتی می‌توان آن را درون کوله‌پشتی حمل کرد. بنیان‌گذار اسپیس ایکس ادعا می‌کند که فناوری جدیدش جهان را متحول خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص دیش اینترنت ماهواره ای استارلینک مینی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر