coinex
otetmarket
propification.com

ارائه قابلیت‌های تصویرسازی هوش مصنوعی اپل تا iOS 18.2 به تأخیر می‌افتد

اپل در نسخه‌ی جدید سیستم عامل خود یعنی iOS 18 به تدریج ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خود را ارائه خواهد داد. اگرچه برخی از این ویژگی‌ها در iOS 18.1 پس از عرضه آیفون 16 در دسترس قرار می‌گیرند، اما احتمالا کاربران باید برای دریافت قابلیت‌های تصویرسازی هوش مصنوعی اپل تا انتشار iOS 18.2 صبر کنند.

بر اساس گزارش appleinsider منتشر شده، صاحبان آینده‌ی آیفون 16 احتمالاً از قبل می‌دانند که Apple Intelligence (هوش مصنوعی اپل) به‌عنوان بخشی از iOS 18 در زمان عرضه‌ی اولیه در دسترس نخواهد بود. با توجه به نسخه‌های بتای توسعه‌دهندگان، مشخص شده که قابلیت‌های Apple Intelligence تا به‌روزرسانی iOS 18.1 ارائه نمی‌شوند.

راهنمای خرید تکراتو

قابلیت‌های تصویرسازی هوش مصنوعی اپل با تاخیر عرضه می‌شود

خبرنامه بلومبرگ طی گزارش بیان داشته که قابلیت‌های تصویرسازی هوش مصنوعی اپل تا iOS 18.2 به تعویق افتاده‌اند. این ویژگی‌ها شامل Image Playground، یک اپلیکیشن برای ایجاد تصاویر بر اساس دستورات متنی، و Genmoji که ایموجی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را بر اساس درخواست‌های کاربر تولید می‌کند، هستند.

این احتمال وجود دارد که کاربران تا ماه دسامبر باید منتظر بمانند تا این قابلیت‌ها را در نسخه‌های غیر توسعه‌دهنده مشاهده کنند.

تصمیم اپل برای تأخیر در ارائه این قابلیت‌ها به دلیل رویکرد تدریجی آن برای انتشار این ویژگی‌ها است. این رویکرد به اپل اجازه می‌دهد تا با دقت بیشتری آن‌ها را تست و توسعه دهد. این به معنای آن است که در ابتدا، تنها برخی ابزارهای هوش مصنوعی اپل مانند ابزار پاکسازی تصاویر در اپلیکیشن Photos و ابزارهای مبتنی بر متن در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

همچنین، این اولین ویژگی از Apple Intelligence نیست که با تأخیر مواجه می‌شود. یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی ChatGPT با دستیار صوتی Siri و سایر تغییرات مربوط به سیری نیز تا سال 2025 عرضه نخواهد شد.

ارائه قابلیت‌های تصویرسازی هوش مصنوعی اپل تا iOS 18.2 به تأخیر می‌افتد

هوش مصنوعی اپل با تأخیر به اروپا می‌رسد

در حالی که بیشتر کاربران جهان برای دریافت Apple Intelligence روی دستگاه‌های خود منتظر خواهند بود، کاربران اروپایی احتمالا باید بیشتر از سایرین منتظر بمانند. اپل در ماه ژوئن هشدار داده بود که به دلیل قوانین جدید رقابت دیجیتال در اتحادیه اروپا، این ویژگی‌ها و برخی دیگر از امکانات جدید برای آیفون‌های این منطقه در دسترس نخواهند بود. با این حال، اپل اعلام کرده بود که “انگیزه‌ی بالایی” برای ارائه‌ی این قابلیت‌ها در نهایت دارد.

در همان ماه، رئیس بخش رقابت اتحادیه اروپا، مارگارت وستاگر، این اعلامیه را به‌عنوان تلاشی برای جلوگیری از رقابت در بازاری که اپل در آن تسلط دارد، توصیف کرد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر