coinex
otetmarket
propification.com

رئیس کل بانک مرکزی: وام ازدواج و فرزندآوری به همه متقاضیان پرداخت نمی‌شود!

همایش بانکداری اسلامی صبح امروز برگزار شد. رئیس کل بانک مرکزی در جریان این مراسم ضمن ارائه آماری از مجموع وام پرداخت شده به متقاضیان، اعلام کرد که وام ازدواج و فرزندآوری به همه متقاضیان پرداخت نخواهد شد.

طبق اعلام محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی، همه متقاضیان وام ازدواج و فرزندآوری دریافت نمی‌کنند. او در این باره توضیح داد:« در سال جاری ۱۴۴ همت برای تسهیلات ازدواج پیش‌بینی شده که با تسهیلات فرزندآوری در مجموع به ۲۰۰ همت می‌رسد. با این حال ۳۵۵ هزار نفر در صف انتظار هستند که منابع ۸۰۰ همتی را می‌طلبد.»

راهنمای خرید تکراتو

فرزین ادامه داد:« برآوردها نشان می‌دهد که با ادامه مسیر فعلی، پایان سال جاری با رشد ۳.۵ درصدی روبرو هستیم که نسبت به اهداف ما نرخ رشد راضی‌کننده‌ای نیست. تولید ناخالص داخلی در بهار امسال رشد ۴.۲ درصدی را طی کرد که در قیاس با مدت مشابه سال قبل که ۵.۷ درصد بود با کاهش ۱.۵ درصدی روبرو شده.»

رمزارز یک دارایی ناپایدار است

وی افزود:« در بخش کشاورزی و نفت طی پنج ماهه نخست سال جاری رشد مناسبی را تجربه کرده‌ایم، اما رشد در حوزه‌های صنایع و معادن و خدمات در قیاس با سال گذشته کاهش داشته است. صادرات غیرنفتی به ۲۱.۹ میلیارد دلار رسید که رشد ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. همچنین در موضوع واردات ۲۶.۳ میلیارد دلار واردات غیرنفتی کشور در این مدت بود که در قیاس با سال گذشته رشد ۵.۵ درصدی داشته است.»

رئیس کل بانک مرکزی اظهار کرد:« هدف اساسی ما کنترل تورم است تا پایان سال تورم در کانال ۳۰ درصد محقق می‌شود.»

او در پایان خاطرنشان کرد:« رمزارز یک دارایی ناپایدار است و همه نظام‌های بانکی دنیا با آن چالش داشته اما در این خصوص یک سند اولیه تهیه شده است. البته این موضوع نقاط قوتی در حوزه تحریم‌ها دارد که می‌تواند به ما کمک کند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص وام ازدواج و فرزندآوری چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر