coinex
otetmarket
propification.com

بنجمارک تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 ریلمی P2 پرو را لو داد

ریلمی هفته گذشته اعلام کرد بر روی گوشی هوشمند جدیدی به نام ریلمی P2 پرو کار می‌کند که عرضه آن برای 13 سپتامبر برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش gsmarena ، ریلمی در اعلامیه مذکور فقط به شارژ سریع سیمی 80 واتی و صفحه نمایش خمیده در ریلمی P2 پرو خود اشاره کرده بود اما اکنون به لطف بنجمارک اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند در اختیار ما قرار گرفته است. لیستی که آن Geekbench از نمونه اولیه ریلمی P2 پرو منتشر کرده، نشان می‌دهد که این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 مجهز شده است.

راهنمای خرید تکراتو

در نمونه اولیه این پردازنده با 12 گیگابایت رم همراه بود اما ریلمی حتما گزینه‌های بیشتری را در بخش حافظه برای گوشی هوشمند خود ارائه می‌دهد. بنابراین خیلی عجیب نیست که این دستگاه از همان روز اول اندروید 14 را اجرا کند. البته رابط کاربری Realme نیز در راس آن قرار دارد.

به هرحال آنطور که مشخص است ریلمی P2 پرو موفق شده امتیاز 866 تک هسته‌ای و 2811 امتیاز چند هسته‌ای را در Geekbench 6.3 به دست آورد که نشان می‌دهد احتمالا بزودی با یکی از بهترین گوشی های 2024 روبرو خواهیم شد.

بنجمارک تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 ریلمی P2 پرو را لو داد

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ریلمی P2 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر