coinex
otetmarket
propification.com

ایلان ماسک پس از اخراج‌های گسترده، نیروهای امنیتی و مدیریت محتوا استخدام می‌کند

ایلان ماسک پس از خرید شرکت X، روند اخراج گسترده‌ای را آغاز کرد که تمام بخش‌های این شرکت را تحت تأثیر قرار داد. اما اکنون، پس از گذشت چند سال، ایکس در حال استخدام افراد جدید برای تیم‌های امنیت، امنیت سایبری و مدیریت محتوا است.

به گزارش phonearena، زمانی کهاخراج‌ها شروع شده بود، شرکت حدود 6000 نفر از کارکنان خود را تعدیل کرد. ایلان ماسک باور داشت برای پیشبرد اهداف به تعداد زیادی کارمند احتیاج نیست. این تعدیل نیروها به‌خصوص بر تیم امنیت تأثیر چشم‌گیری داشت و تعداد کارمندان از 4062 به 2849 رسید.

راهنمای خرید تکراتو

همچنین تیم‌های مدیریت محتوا نیز از این کاهش نیرو بی‌نصیب نماندند؛ تعداد کارمندان تمام‌وقت مدیریت محتوا از 107 به 51 نفر رسید و نیروهای قراردادی نیز از 2613 به 2305 نفر کاهش یافتند.

ایکس در حال استخدام نیروهای جدید برای مدیریت محتوا و امنیت

ایلان ماسک معتقد بود که پلتفرمی که خریده نیازی به بررسی گسترده‌ برای مدیریت محتوا نیاز ندارد و داشتن آزادی بیان را در دستور کار قرار داد. با این حال، شرکت “ایکس” متوجه شد که برای مدیریت محتوای خود به کارکنان بیشتری نیاز دارد. این تصمیم اخراج‌ها بر اساس تحلیل‌های دقیقی از نیازهای پلتفرم نبود و بنابراین، فرآیند استخدام کارکنان جدید پس از اخراج‌ها آغاز شد.

X تأیید کرده که یک مرکز جدید اعتماد و ایمنی در آستین، تگزاس راه‌اندازی خواهد شد که 100 نیروی جدید برای مدیریت محتوا به صورت تمام‌وقت در آن مشغول به کار خواهند شد. علاوه بر مدیریت محتوا، فرصت‌های شغلی دیگری نیز وجود دارد. این شرکت به دنبال مدیران پاسخگویی استراتژیک در تیم ایمنی خود و حتی مدیران امور دولتی می‌گردد. این نیاز به‌ویژه به دلیل چالش‌های پیشین “ایکس” با دولت‌ها از جمله ممنوعیت فعالیت در برزیل به دلیل انتشار اطلاعات نادرست اهمیت پیدا کرده است.

با توجه به اهمیت روزافزون ایمنی و امنیت آنلاین، اگرچه حفظ آزادی بیان باید در اولویت باشد، اما مدیریت محتوا نیز برای یک شبکه اجتماعی بزرگ مانند “ایکس” ضروری است. تشکیل یک تیم جدید و متمرکز برای حفظ امنیت پلتفرم، به نظر من، تصمیم درستی است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر