coinex
otetmarket
propification.com
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اپل پس از رویداد آیفون 16 به فروش ایرپاد های سیمی ادامه می‌دهد

چند ساعت قبل از رویداد iPhone 16، اطلاعاتی منتشر شد که نشان می‌داد فروشگاه Target احتمالا قصد دارد فروش ایرپاد های سیمی را متوقف کند. برخلاف شایعه‌ای که لحظات آخر منتشر شد، Apple همچنان به فروش ایرپادهای سیمی ادامه می‌دهد.

این موضوع باعث گمانه‌زنی شد که اپل پس از رویداد آیفون 16 ممکن است ایرپاد های سیمی را از چرخه تولید خارج کند. اما هر سه نسخه این هدفون‌ها، یعنی مدل‌هایی با فیش 3.5 میلی‌متری، کانکتور Lightning و کانکتور USB-C، همچنان پس از این رویداد با قیمت 19 دلار در فروشگاه آنلاین اپل موجود هستند.

راهنمای خرید تکراتو

سال 2012 بود که ایرپاد های سیمی وارد بازار شدند. سال 2016 میلادی ایرپادهای بی‌سیم عرضه شدند؛ از زمان ظهور ایرپاد‌های بی‌سیم، استفاده از نمونه‌های سیم‌دار آنچنان رایج نبود. اما در سال‌های اخیر به لطف شبکه‌های اجتماعی دوباره محبوبیت پیدا کرده‌اند. از زمان عرضه سری آیفون 12 در سال 2020، اپل برای دوستدار محیط زیست بودن، ایرپاد و شارژر را از جعبه آیفون‌های جدید حذف کرد.

اپل هدفون‌های سیم‌دار سفیدرنگ خود را در سال 2001 و همزمان با معرفی اولین آیپاد رونمایی کرد و این هدفون‌ها در سال 2012 به طور کامل بازطراحی شدند و نام «EarPods» به خود گرفتند. نسخه USB-C این هدفون‌ها نیز تنها یک سال پیش معرفی شد.

 

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر