coinex
otetmarket
propification.com
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تبلت اقتصادی ریلمی پد 2 لایت (Realme Pad 2 Lite) در هفته جاری به بازار هند عرضه می‌شود

تبلت اقتصادی ریلمی پد 2 لایت به زودی و در کنار گوشی ریلمی P2 پرو وارد بازار هند خواهد شد. این تبلت در عین قیمت مناسبی که دارد از مشخصات برجسته‌ای برخوردار است.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، ریلمی در بیانیه‌ای رسمی، تاریخ عرضه تبلت ارزانقیمت جدید خود در بازار هند را اعلام کرده است. این تبلت جدید Realme Pad 2 Lite نام دارد و در تیزرهای تبلیغاتی برخی از مشخصات و طراحی آن فاش شده است.

راهنمای خرید تکراتو

تاریخ عرضه تبلت اقتصادی ریلمی پد 2 لایت در هند

بر اساس اطلاعات موجود در تیزرهای تبلیغاتی، ریلمی Pad 2 Lite قرار است که در تاریخ 13 سپتامبر 2024 در هند عرضه شود. این تبلت به احتمال زیاد در کنار گوشی Realme P2 Pro وارد بازار خواهد شد. نکته جالب اینجاست که ریلمی پد 2 لایت علیرغم قیمت مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی که دارد از مشخصات سخت افزاری توانمندی برخوردار است. در تبلیغات منتشر شده برخی از مشخصات و ویژگی‌های کلیدی این تبلت اعلام شده که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

مشخصات ریلمی پد 2 لایت

تبلت جدید ریلمی از یک صفحه نمایش بزرگ با نرخ نوسازی 90 هرتزی و وضوح 2K (1920 در 1200 پیکسل) برخوردار خواهد بود. این پنل در واقع یک صفحه نمایش Eye Comfort است که حداکثر روشنایی 450 نیتی را ارائه می‌دهد. یک بسته باتری عظیم 8300 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 15 واتی انرژی مورد نیاز این دستگاه را تامین خواهد کرد و بخش سخت افزار نیز متکی به تراشه هلیو G99 مدیاتک خواهد بود. این تراشه با 8 گیگابایت رم همراهی می‌شود که مقدار آن را از طریق رم مجازی می‌توان تا 16 گیگابایت افزایش داد.

تبلت اقتصادی ریلمی پد 2 لایت
Realme Pad 2 Lite

ریلمی Pad 2 لایت روی پوسته سفارشی Realme UI 5.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 اجرا خواهد شد و برای تصویربرداری از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو استفاده خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه با بلندگوی چهارگانه استریو تجربه صوتی پیشرفته‌ای را برای کاربران به ارمغان بیاورد. بنابراین، همان‌طور که مشاهده می‌کنید، Realme Pad 2 Lite هم در طراحی و هم در مشخصات بسیار مشابه Realme Pad 2 است؛ با این حال، در برخی از بخش‌ها شاهد کاهش مشخصات خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت اقتصادی ریلمی پد 2 لایت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر