coinex
otetmarket
propification.com
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گوشی تاشو هواوی Mate XT Ultimate Design با طراحی سه لایه معرفی شد

بالاخره پس از پخش شایعات و افشاگری‌های متعدد، گوشی تاشو هواوی میت ایکس تی معرفی شد. این اولین گوشی تاشو جهان با نمایشگر سه لایه است.

پس از ماه‌ها انتظار، بالاخره هواوی از گوشی پر حاشیه و پر طرفدار Huawei Mate XT Ultimate Design به عنوان اولین گوشی تاشو در جهان با نمایشگر سه لایه رونمایی کرد.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات گوشی تاشو هواوی میت ایکس تی

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، گوشی هواوی Mate XT دارای صفحه ‌نمایشی است که همانند آفتاب پرست بسته به نیاز شما تغییر می‌کند. این صفحه نمایش در حالت بسته، یک پنل نسبتا استاندارد 6.4 اینچی با وضوح FHD پلاس است. زمانی که آن را تا نیمه باز کنید، یک صفحه نمایش بزرگ‌تر 7.9 اینچی با وضوح 2K دارید که برای تماشای ویدیو یا خواندن ایمیل‌ها بسیار مناسب و ایده‌آل است. اما پدیده واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که آن را به طور کامل باز می‌کنید و با یک صفحه نمایش 10.2 اینچی با وضوح 3K روبرو می‌شوید که کم شباهت به نمایشگر تبلت‌ها و دسکتاپ نیست.

گوشی تاشو هواوی میت ایکس تی
Huawei Mate XT Ultimate Design

ضخامت گوشی در حالت کاملا باز فقط 3.6 میلی‌متر است، در حالی که ضخامت آن در حالت تا شده به 12.8 میلی‌متر می‌رسد. یعنی این گوشی از گلکسی زد فولد 6 سامسونگ با ضخامت 12.1 میلی‌متر، تنها کمی ضخیم‌تر است.

علاوه بر این، هواوی ادعا می‌کند که مقاومت این گوشی در برابر تا شدن در مقایسه با سایر تاشوهای بازار 25 درصد بهتر است. البته برای بررسی صحت این ادعا، آزمایش طراحی سه لایه در برابر فرسودگی و مقاومت آن در دنیای واقعی ضروری است.

متاسفانه هوآوی درباره پردازنده هیچ اطلاعاتی منتشر نکرده، اما شایعات و افشاگران می‌گویند که پردازنده به کار رفته در این گوشی به احتمال زیاد Kirin 9000 خواهد بود که در سری Pura 70 نیز امتحان خود را پس داده است.

سیستم دوربین نیز بسیار توانا و قدرتمند است و از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر (f/4.0 تا f/1.4)، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در پنل جلو هم یک دوربین 8 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی تعبیه شده است.

جالب است بدانید که با وجود طراحی پیچیده لولا و ساختار سه لایه، هواوی توانسته است باتری نسبتا بزرگی را در این گوشی جای دهد. منبع تغذیه این دستگاه یک باتری کربن سیلیکونی 5600 میلی آمپر ساعتی است که ادعا می‌شود باریک‌ترین باتری جهان با شارژ سریع سیمی 66 واتی وشارژ بی‌سیم 50 واتی است.

گوشی تاشو هواوی میت ایکس تی

علاوه بر این، هواوی برای خریداران یک صفحه کلید لمسی تاشو طراحی کرده که با هواوی Mate XT جفت می‌شود و تجربه کار با یک دسکتاپ را به کاربران منتقل می‌کند.

قیمت هواوی میت ایکس تی

هواوی Mate XT Ultimate Design در دو رنگ مشکی و قرمز با قیمت 1,99,99 یوان (برای نسخه 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، تقریبا معادل 2808 دلار و 2,35,910 روپیه) در بازار موجود شده است.

نسخه‌های بالاتر این گوشی با 16 گیگابایت رم/ 512 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم/ 1 ترابایت حافظه داخلی به ترتیب با قیمت 2,19,99 یوان (تقریبا معادل 3089 دلار و 2,59,500 روپیه) و 2,39,99 یوان (تقریبا معادل 3370 دلار آمریکا و 2,83,095 روپیه) به فروش می‌رسند. این محصول در حال حاضر برای پیش ‌سفارش در دسترس است و فروش نهایی آن در چین از تاریخ 20 سپتامبر آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو هواوی میت ایکس تی (آلتیمیت دیزاین) با نمایشگر سه لایه چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر