coinex
otetmarket
propification.com
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

پشتیبانی گلکسی S25 Ultra از ارتباط ماهواره ای ؛ گواهی چینی تایید کرد

شایعات و گزارش‌ها پیرامون سری گلکسی S25، از مدت‌ها پیش از معرفی سری گلکسی S24 شروع شده بودند. اما هیچ‌کدام از این اخبار را منابع رسمی یا معتبر منتشر نکرده‌اند. از امروز داستان کمی تغییر کرده است.

امروز گزارشی منتشر شده که نه‌تنها وجود یکی از گوشی‌های سری گلکسی S25، یعنی S25 Ultra را تایید می‌کند، بلکه اطلاعاتی درباره قابلیت‌های ارتباطی و سرعت شارژ این گوشی را نیز فاش کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش sammobile، مرکز کنترل کیفیت چین به‌تازگی گواهی یک گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-S9380 را صادر کرده است که به احتمال خیلی زیاد، شماره مدل گوشی S25 Ultra است؛ چراکه گوشی گلکسی اس 24 اولترا با شماره مدل SM-S9280 مشخص شده بود.

طبق این تاییدیه، گلکسی S25 Ultra یک «ترمینال موبایل ماهواره‌ای» است. این اصطلاح احتمالا به این معناست که این گوشی از ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند. این همان قابلیت ارتباطی است که پیش از این در گوشی‌های آیفون دیده بودیم. قابلیت ارتباط ماهواره‌ای به کاربران اجازه می‌دهد که حتی در مناطق بدون پوشش شبکه موبایل بتوانند از طریق ارتباط ماهواره‌ای، با مراکز خدمات اضطراری ارتباط بگیرند. به این ترتیب، گلکسی S25 Ultra اولین گوشی سامسونگی خواهد بود که از ویژگی ارتباط ماهواره ای برخوردار می‌شود.

به‌روزرسانی خبر: به‌تازگی گواهی 3C چین نیز فاش شده و قابلیت ارتباط ماهواره ای در گلکسی اس 25 اولترا را تایید کرده است.

پشتیبانی گلکسی S25 Ultra از ارتباط ماهواره ای

قابلیت‌های شارژ گلکسی اس 25 اولترا

گواهی مرکز کنترل کیفیت چین، به غیر از پشتیبانی گلکسی S25 Ultra از ارتباط ماهواره ای ، مشخصات دیگری را نیز فاش کرده است. در این فهرست آمده که گلکسی S25 Ultra از شارژ 45 واتی برخوردار است؛ که یعنی هیچ تفاوتی با سه نسل قبلی پرچمداران سامسونگ ندارد. اما یک چیزی تغییر کرده است. گوشی‌های قبلی از شارژ ۴۵ واتی با مشخصات 11Vx4.05A پشتیبانی می‌کردند؛ اما در مدل جدید، این قابلیت شارژ با مشخصات 15Vx3A ارائه می‌شود. هنوز مشخص نیست که این تغییر در دنیای واقعی چه مزیتی به همراه خواهد داشت.

زمان برگزاری رویداد Galaxy Unpacked احتمالا پنج ماه دیگر خواهد بود و تا آن زمان، اطلاعات بیشتری از گوشی های سری Galaxy S25 فاش می‌شود. اخیرا رندرهایی از گلکسی S25 اولترا منتشر شده. همچنین گفته می‌شود که سامسونگ علاوه بر تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام، از تراشه Exynos 2500 نیز در این سری استفاده خواهد کرد. البته به‌نظرم کمی بعید است که سامسونگ نسخه اولترای خود را در دو مدل تراشه عرضه کند. اما نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ امسال تحولی بزرگ را معرفی می‌کند یا تکرار مکررات سال‌های گذشته خواهد بود؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر