coinex
otetmarket
propification.com
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: ویدیوی آنباکسینگ شیائومی 14 تی و 14 تی پرو جزئیات جدیدی را فاش کرد

به‌تازگی ویدیوی آنباکسینگ شیائومی 14 تی و شیائومی 14 تی پرو منتشر شده که طراحی و رنگبندی این گوشی‌ها را فاش می‌کند. انتظار می‌رود که این گوشی‌های رده‌بالای شیائومی به‌زودی رونمایی شوند.

شیائومی 14T و شیائومی 14T Pro نسل جدید مدل‌های سال گذشته یعنی Xiaomi 13T و Xiaomi 13T Pro هستند و با سخت‌افزار و ویژگی‌های جدید به بازار می‌آیند. به گزارش 91mobiles، این گوشی‌ها قبلا در پلتفرم‌هایی مانند Geekbench و IMDA مشاهده شده‌اند که نشان می‌دهد به‌زودی باید منتظر رونمایی آنها باشیم.

راهنمای خرید تکراتو

ویدیوی جعبه گشایی شیائومی 14 تی و 14 تی پرو

این ویدیو که ابتدا در تیک‌تاک منتشر شده، توسط کاربر معروفی به نام Abhishek Yadav در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشته شده است. در این ویدیو دو گوشی را می‌بینیم که گفته می‌شود شیائومی 14 تی و شیائومی 14 تی پرو هستند.

در این ویدیوی آنباکسینگ گوشی شیائومی 14 تی را در رنگبندی آبی تیره می‌بینیم. همچنین، پنل پشتی این اسمارت‌‌فون تکسچر خاصی دارد که در این ویدیو قابل مشاهده است. گوشی شیائومی 14 تی پرو هم در رنگ نقره‌ای با بدنه‌ای فلزی دیده می‌شود.

در پنل پشتی هر دو گوشی رده بالای شیائومی، سه لنز دوربین به‌همراه فلش LED درون ماژولی مربعی قرار گرفته‌اند. اگر کمی دقت کنید، برند لایکا را هم روی ماژول دوبین می‌بینید. در مجموع می‌توان گفت که این گوشی‌ها ظاهری شیک و جالب دارند و طراحی آنها به گوشی‌های رده‌بالا شبیه است.

انتظار می‌رود رنگ بندی شیائومی 14 تی و 4 تی پرو شامل تنوع رنگ‌های آبی تیتانیومی، مشکی تیتانیومی و خاکستری تیتانیومی باشد.

به‌تازگی اطلاعاتی درباره مشخصات و قیمت سری شیائومی 14 تی نیز به بیرون درز کرده است. به نظر می‌رسد که قیمت شیائومی 14 تی از 649 یورو شروع شود. این نسخه با رم 12 و حافظه 256 گیگابایت عرضه می‌شود. قیمت شیائومی 14 تی پرو با رم 12 و حافظه 512 گیگابایت، 899 یورو خواهد بود.

انتظاراتی که از سری شیائومی 14 تی داریم

انتظار می‌رود سری Xiaomi 14T به صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن 1.5K مجهز شود. این نمایشگرها احتمالا از نرخ تازه‌سازی 144 هرتز پشتیبانی می‌کنند و حداکثر روشنایی آنها 4000 نیت می‌رسد.

همچنین، ممکن است که نسخه استاندارد شیائومی 14 تی با پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 8300 اولترا عرضه شود. اما نسخه پرو احتمالا به تراشه دایمنسیتی 9300 پلاس مجهز می‌شود.

درباره دوربین‌ها هم باید گفت که احتمالا یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX906 با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)، یک لنز تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی با اپتیک Leica برای شیائومی 14 تی در نظر گرفته شده است. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسل هم در نمای جلویی قرار می‌گیرد. از شیائومی 14 تی پرو هم انتظار داریم که به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شود؛ این سنسور از نوع Light Fusion 900 خواهد بود که توسط Xiaomi و Leica به‌صورت مشترک ساخته شده است.

شیائومی 14 تی احتمالا از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت برخوردار می‌شود. درباره نسخه پرو هم شایع شده که احتمالا از شارژ بی‌سیم 50 وات پشتیبانی می‌کند. شما چه انتظاری از گوشی‌های جدید سری T دارید؟ آیا این گوشی‌ها می‌توانند جایگزین خوبی برای نسل قبلی باشند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر