coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نتایج بنچمارک وان پلاس 13 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 در Geekbench ظاهر شد

نتایج بنچمارک وان پلاس 13 در گیک‌بنچ ظاهر شد. این نتایج، به عملکرد خیره‌کننده تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام (حتی بهتر از تراشه A18 اپل) اشاره دارند.

انتظار می‌رود که شرکت وان پلاس از گوشی وان پلاس 13 در ماه اکتبر در چین رونمایی کند. حال، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، پیش از عرضه، یک گوشی هوشمند جدید از برند OnePlus با شماره مدل PJZ110 در پلتفرم بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. به گفته‌ یک منبع اطلاعاتی معتبر به نام Digital Chat Station، این دستگاه چیزی نیست جز OnePlus 13. برای آگاهی از نتایج ثبت شده از این گوشی در گیک‌بنچ، در این مطلب همراه ما باشید.

راهنمای خرید تکراتو

نتایج بنچمارک وان پلاس 13 در گیک‌بنچ

طبق اطلاعات موجود در لیست Geekbench، وان پلاس 13 با یک تراشه هشت هسته‌ای از کوالکام (شش هسته با فرکانس 3.53 گیگاهرتز و دو هسته با فرکانس 2.32 گیگاهرتز) وارد بازار خواهد شد. در این لیست اشاره مستقیمی به نام تراشه نشده، با این حال، این جزئیات مربوط به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 هستند که قرار است ماه آینده در رویداد Snapdragon Tech Summit کوالکام معرفی شود. بر اساس گزارش‌های پیشین می‌دانیم که برای ساخت این تراشه از نسل دوم فرآیند تولید 3 نانومتری TSMC استفاده شده است.

علاوه بر این، لیست گیک‌بنچ وجود 16 گیگابایت رم و اندروید 15 را برای وان پلاس 13 تایید کرده است. شایان ذکر است که این گوشی در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 3236 و 10049 را به دست آورده است. این بدان معناست که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام به مراتب عملکرد بهتری نسبت به تراشه A18 اپل با امتیازهای 3114 و 6666 در Geekbench دارد.

نتایج بنچمارک وان پلاس 13

بر اساس گفته‌های Digital Chat Station، عملکرد تک هسته‌ای و چند هسته‌ای اسنپدراگون 8 نسل 4 بسیار بهتر از تراشه جدید اپل خواهد بود. با این حال، این نتایج، بدون در نظر گرفتن بهینه‌سازی‌های تولیدکنندگان اعلام شده، بنابراین هنوز پتانسیل اصلی و دقیق این تراشه مشخص نیست.

همچنین DCS در پستی در شبکه اجتماعی ویبو اطلاعاتی را درباره باتری وان پلاس 13 و قابلیت‌های شارژ آن با کاربران به اشتراک گذاشته است. این پست نشان می‌دهد که OnePlus 13 از یک باتری سیلیکونی دو سلولی با شماره مدل BLPxxx و ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود. این باتری به احتمال زیاد از شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین گفته می‌شود که پرچمدار جدید وان پلاس از یک حالت جدید با نام Hasselblad Master و بدنه تمام شیشه‌ای (یک گزینه سفید رنگ شیشه‌ای) برخوردار خواهد بود. DCS می‌گوید که فرآیند تولید OnePlus 13 از مدت‌ها پیش آغاز شده و بدون شک در ماه اکتبر شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نتایج بنچمارک وان پلاس 13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر