coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: رندر گلکسی A16 طراحی گوشی را فاش کرد

Galaxy A16 یکی دیگر از خانواده سری A سامسونگ است که به زودی در ماه دسامبر معرفی خواهد شد. البته سامسونگ هیچ اطلاعیه‌‌ی رسمی در این خصوص منتشر نکرده با اینحال Android Headlines رندر گلکسی A16 را به اشتراک گذاشته که طراحی آشنای آن را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش gsmarena و با توجه به رندر گلکسی A16 متوجه می‌شویم که این گوشی هوشمند نیز از همان طراحی ماژول دوربینی پیروی می‌کند که در بسیاری از بهترین گوشی های سری A سامسونگ وجود دارد. دوربین‌های سه‌گانه‌ی این دستگاه هم مانند هم‌مدل‌هایش به صورت عمودی چیده شده و در کنار آن فلاش دوربین قرار دارد. دوربین سلفی در بریدگی‌ای که در مرکز حاشیه‌ی بالا ایجاد شده، تعبیه شده است.

راهنمای خرید تکراتو

رندر گلکسی A16

تا اینجا تفاوت چندانی در طراحی با مدل‌های قبلی دیده نمی‌شود. آنطور که در رندر منتشر شده از گلکسی A16 دیده می‌شود، سینی سیم‌کارت در قسمت چپ بدنه و کلید‌های تنظیم صدا و دکمه‌ی پاور که به عنوان حسگر اثرانگشت هم عمل می‌کند قرار دارند.

گلکسی A16 سامسونگ در تست‌های گیک‌بنچ با دو نوع تراشه متفاوت دایمنسیتی 6300 (مدل مدل SM-A166P) و اگزینوس 1330 (مدل SM-A166E) مشاهده شده است.

تماشا کنید: رندر گلکسی A16 طراحی گوشی را فاش کرد

استفاده از دو نسخه متفاوت از تراشه به دلیل استراتژی‌های بازاریابی، نیازهای شبکه‌های مخابراتی مختلف در کشورهای متفاوت یا به مسائل مربوط به تولید و موجود بودن تراشه‌ها بستگی دارد. با اینحال امکان دارد به لحاظ عملکرد گرافیکی و پردازشی تفاوت‌های جزئی با یکدیگر داشته باشند.

به طور معمول تراشه دایمنسیتی که شرکت مدیاتک تولید می‌کند برای بازارهای آسیا و اروپا استفاده می‌شود. درحالیکه گوشی‌هایی که از تراشه اگزینوس سامسونگ استفاده می‌کنند در بازارهای آمریکای شمالی یا برخی کشورهای خاص عرضه می‌شوند.

انتظار می‌رود گلکسی A16 5G که تا چند ماه دیگر عرضه می‌شود به مانند هم‌خانواده‌اش که امسال رونمایی شدند به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز باشد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر