coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

راه اندازی اینترنت بدون فیلتر در کیش ؛ داستان از چه قرار است؟

موضوع رفع فیلترینگ چندوقتی است که دوباره مطرح شده؛ اما با وجود موافقان و مخالفان بسیار هنوز به سرانجام نرسیده است. با این حال، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اکنون به راه اندازی اینترنت بدون فیلتر در کیش اشاره کرد و خواستار حضور فعالان عرصه تکنولوژی در این منطقه شد.

سه شنبه شب آیین اختتامیه جشنواره فاوا به میزبانی کیش برگزار شد. رحیم سرهنگی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جریان این مراسم، توضیحاتی را در خصوص راه اندازی اینترنت بدون فیلتر در کیش ارائه داد.

راهنمای خرید تکراتو

رفع فیلترینگ در کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن اشاره به پتانسیل های این منطقه خواستار این شد که شرایط لازم برای ایجاد جذابیت در این جزیره برای حضور فعالان عرصه تکنولوژی فراهم شود. او در این باره می‌گوید:

اینترنت پر سرعت آزاد در کنار معافیت‌های مالیاتی و ظرفیت‌های آفشور بانک‌های بین‌المللی (مستقر شدن حساب‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها در یک کشور خارجی) می‌تواند نقش بسزایی در تبدیل این جزیره به قطب فناوری کشور داشته باشد.

سرهنگی با بیان اینکه از حضور بزرگان عرصه تکنولوژی در کیش تمام قد حمایت می‌کنیم، در این باره توضیح داد: جزیره کیش از یک حاکمیت یگانه در قالب قوانین چگونگی اداره مناطق آزاد برخوردار است و می‌توان از این ظرفیت برای توسعه کشور بهره برد. این جزیره آماده پذیرش تکنولوژی‌های نوین است.

وی در پایان اظهار کرد: توسعه تکنولوژی باید منجر به ارزش افزوده شده و در مثبت شدن تراز اقتصادی نقش آفرینی کند. سازمان منطقه آزاد به عنوان نماینده حاکمیت در منطقه مشتری فناوری‌های نوین است و از فعالان این حوزه حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص راه اندازی اینترنت بدون فیلتر در کیش چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما در بخش کامنت به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر