coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

چانگان هانتر رقیب چینی نیسان در جاده‌های ایران؛ مجوز واردات صادر شد

زامیاد یکی از تولیدکنندگان مطرح کشور که شهرت خود را از تولید وانت نیسان آبی به دست آورده، اواخر سال گذشته اعلام کرد که قصد مونتاژ خودروی چانگان هانتر را دارد.

به گزارش تجارت نیوز، از اسفند سال گذشته که زامیاد موضوع واردات و ساخت چانگان هانتر پلاس را مطرح کرد، پروسه‌ی اخذ مجوزهای لازم جهت واردات و مونتاژ این پیکاپ آغاز شد. اکنون مشخص شد که سازمان ملی استاندارد، مجوز استاندارد این خودرو را صادر کرده تا زامیاد بتواند اقدامات لازم را انجام بدهد.

راهنمای خرید تکراتو

پیش‌بینی می‌شود که پیکاپ هانتر پلاس به عنوان یکی از محصولات شرکت چینی چانگان بتواند نظر مصرف‌کنندگان بسیاری را به خود جلب کند. این خودرو مجهز به پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر با تکنولوژی توربو GDi است که می‌تواند 226 اسب بخار توان و 390 نیوتن متر را به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک AT انتقال دهد.

مجوز استاندارد چانگان هانتر صادر شد

بهرحال ابتدا باید منتظر باشیم تا زامیاد این محصول چینی را به کشور وارد کرده و سپس مونتاژ آن را آغاز کند. البته هنوز مشخص نیست که این تولیدکننده چه آپشن‌هایی را به نسخه مونتاژی خود اضافه می‌کند؛ اما با وجود پیکاپ‌های با کیفیتی که هم اکنون وجود دارند می‌توان حدس زد که زامیاد تمام تلاشش را می‌کند که با عرضه نسخه فول آپشن پیکاپ جدید، سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل زامیاد، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های زامیاد برای سال 1403 را مونتاژ هانتر پلاس عنوان کرده؛ خودرویی که در رده پیکاپ‌های لوکس قرار می‌گیرد و می‌تواند رقیبی جدی برای فوتون G۷، بهمن G۹ و کی ام سی T۸ محسوب شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد چانگان هانتر رقیب چینی نیسان چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر