coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

هزینه تعمیر گوشی سه لایه هواوی Mate XT Ultimate Design سر به فلک می‌کشد

هزینه تعمیر گوشی سه لایه هواوی Mate XT Ultimate Design به شدت بالا است. برای تعمیر این گوشی باید به اندازه خرید یک گوشی جدید هزینه کنید!

همان‌طور که می‌دانید، هواوی چند روز پیش از Huawei Mate XT Ultimate Design به عنوان اولین گوشی تاشو سه لایه‌ای جهان رونمایی کرد. اینکه این گوشی یک پدیده نوظهور با طراحی منحصربه‌فرد در دنیای تکنولوژی است، یک حقیقت غیر قابل انکار می‌باشد. با این حال، این دستگاه، با تمام نوآوری‌ها و خلاقیت‌هایی که به همراه دارد، کم هزینه نیست. قیمت اولیه هواوی میت ایکس تی از 19999 یوان شروع می‌شود که تقریبا معادل 2809 دلار یا 2549 یورو می‌شود. اما ماجرا به هزینه اولین برای خرید ختم نمی‌شود، چرا که هزینه‌های تعمیر نیز به طور شگفت‌انگیزی بالا هستند.

راهنمای خرید تکراتو

هزینه تعمیر گوشی سه لایه هواوی Mate XT Ultimate Design

بر اساس گزارش وب‌سایت خبری gizmochina و با توجه به قیمت‌های رسمی منتشر شده توسط هوآوی، تعویض صفحه ‌نمایش هواوی Mate XT چیزی حدود 7999 یوان (معادل 1123 دلار یا 1019 یورو) آب می‌خورد.

گوشی سه لایه هواوی Mate XT Ultimate Design

البته یک‌سری گزینه‌های اختصاصی برای صرفه‌جویی در مبالغ در نظر گرفته شده که هزینه جایگزینی نمایشگر را به 6999 یوان (معادل 983 دلار یا 892 یورو) می‌رساند، اما این گزینه‌ها محدود و نادر هستند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند بیمه تعویض صفحه نمایش را به قیمت 3499 یوان یا 3999 یوان (معادل 491 تا 561 دلار/ 446 تا 509 یورو) خریداری کنند و به کمک آن از یک بار تعویض رایگان در سال اول خرید، بهره‌مند شوند.

اما متاسفانه هزینه تعمیر بالا فقط مربوط به صفحه نمایش نیست. جایگزینی مادربرد نیز با برچسب قیمت هنگفت 9099 یوانی (معادل 1278 دلار یا 1160 یورو) انجام می‌شود که بسیار بیشتر از هزینه تعمیر گوشی‌های هوشمند میان رده است. خوشبختانه، هزینه تعویض باتری کمی معقول‌تر و برابر 499 یوان (معادل 70 دلار یا 63 یورو) است.

علاوه بر این، طراحی منحصربه‌فرد سه لایه‌ای نیاز به چندین قاب پشتی دارد و این هم هزینه‌های تعمیر گوشی را بالاتر می‌برد. تعویض لایه‌ای که ماژول دوربین پشتی روی آن قرار گرفته حدودا 1379 یوان (معادل 193 دلار یا 175 یورو) قیمت دارد، در حالی که تعویض دو لایه دیگر هر کدام 399 یوان (معادل 56 دلار یا 50 یورو) می‌شود.

گوشی سه لایه هواوی Mate XT Ultimate Design

تعمیرات جداگانه هر کدام از دوربین‌ها نیز با هزینه‌های متفاوتی همراه است که عبارتند از: 578 یوان برای لنز تله فوتو (معادل 81 دلار/ 73 یورو)، 379 یوان برای دوربین سلفی (معادل 53 دلار/ 48 یورو)، 759 یوان برای دوربین اصلی (معادل 106 دلار/ 96 یورو) و 269 یوان برای دوربین فوق عریض (معادل 37 دلار/ 34 یورو).

بنابراین، اگر قصد خرید هواوی میت ایکس تی آلتیمیت دیزاین را دارید، حواستان باشد که با احتیاط از آن استفاده کنید؛ چرا که طراحی نوآورانه، نه تنها در ابتدا، بلکه در تمام طول عمر گوشی با هزینه‌های بالا همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره هزینه تعمیر گوشی سه لایه هواوی Mate XT Ultimate Design چیست؟ آیا این گوشی پرخرج ارزش خرید دارد؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر