coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

رندر‌ گلکسی اس 25 اولترا طراحی جدید قلم S Pen را نمایش می‌دهند

رندر‌ گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ نشان می‌دهد که قلم S در این دستگاه به شکل هم‌سطح طراحی شده است. چهار ماه دیگر از پرچمدار جدید سامسونگ رونمایی خواهد شد و شایعات پیرامون این قضیه در حال داغ شدن است.

به گزارش smartprix، اوایل این هفته، اولین رندرهای گلکسی S25 اولترا منتشر شد که ابعاد دقیق‌تری از طراحی آن را نشان می‌داد. سامسونگ می‌خواهد با گلکسی S25 Ultra راه آیفون را پیش بگیرد تا شاید از این طریق بتواند خریداران آیفون را به سمت خود جذب کند.

راهنمای خرید تکراتو

یکی از نکات برجسته که در سری آیفون 16 نیز وجود دارد و شاید کمتر در مورد آن صحبت شده حاشیه‌های باریک گوشی‌ رده‌بالای سامسونگ است. بعلاوه در رندهای گلکسی S25 اولترا لبه‌های گرد آن نیز قابل مشاهده است که آن را خوش‌دست‌تر می‌کند.

رندر‌ گلکسی اس 25 اولترا به هم سطح بودن S Pen اشاره دارند

با دقت به رندهای منتشر شده از S25 اولترا متوجه می‌شویم که این قلم S به شکل کاملا هم‌سطح در بدنه گوشی جای گرفته است. این طرز قرارگیری قلم به شکل قابل توجهی با نسل قبلی متفاوت بوده و مشخص است که سامسونگ تلاش کرده با ظرافت بیشتری عمل کند.

هرچند رندرها گویای تمامی ابعاد نیستند اما اگر این تصاویر به طراحی نسخه‌ی اصلی نزدیک باشد، این تغییر یک ویژگی مهم محسوب می‌شود. چراکه در مدل‌های قبلی برای استفاده راحت‌تر لبه‌ای برای قلم S در نظر گرفته می‌شد.

رندر‌ گلکسی اس 25 اولترا
رندر‌ گلکسی اس 25 اولترا و نمایش هم‌سطحی قلم S

مشخصات گلکسی S25 اولترا (بر اساس شایعات منتشر شده)

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گلکسی S25 اولترا از یک نمایشگر 6.9 اینچی آمولد با رزولوشن Quad-HD و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره خواهد برد. در گزارش‌ها آمده که این گوشی ابعادی در اندازه 162.8 در 77.6 در 8.2 خواهد داشت.

پردازش گلکسی S25 اولترا بر عهده اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود و از 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه‌داخلی پشتیبانی خواهد کرد. این میزان از رم و حافظه‌ی داخلی نسبت به نسل قبلی با ارتقا همراه بوده چراکه پرچمدار قبلی سامسونگ یعنی S24 اولترا به اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز بود و از 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کرد.

دوربین‌ اصلی در گلکسی S25 اولترا 200 مگاپیگسل خواهد بود که با یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی، دو دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی ترکیب می‌شود. دوربین سلفی در این مدل 12 مگاپیکسل است در حالی که در نسل قبلی 10 مگاپیکسل بود.

طبق برخی شایعه‌ها گلکسی اس 25 اولترا به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 45 وات وفادار مانده و از این لحاظ حتی با برخی از بهترین گوشی های میان رده 2024 تفاوتی ندارد. این دستگاه از همان ابتدا اندروید 15 را اجرا می‌کند و طبق وعده سامسونگ تا هفت سال بروزرسانی سیستم‌عامل را دریافت خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های که گوشی پرچمدار Galaxy S25 Ultra سامسونگ به آنها تجهیز شده می‌توان به بلندگوهای استریو، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، رتبه‌بندی IP68 برای مقاومت در برابر گردو‌غبار و نفوذ آب و قابلیت اتصال ماهواره‌ای اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر