coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

عکس های گلکسی اس 25 را تماشا کنید؛ باز هم طراحی تکراری!

روزهایی را پشت سر می‌گذاریم که اخبار مربوط به سری گلکسی اس 25 از هر طرف و هر منبعی منتشر می‌شوند. به‌تازگی عکس های گلکسی اس 25 نسخه استاندارد منتشر شده که بخش‌هایی از طراحی این گوشی را به ما نشان می‌دهد.

امروز رندرهایی از گلکسی اس 25 اولترا منتشر شد که طراحی قلم اس پن را نشان می‌دهد. حالا در یک افشاگری جدید، عکس های گلکسی اس 25 توسط وبسایت Android Headlines منتشر شده است.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش sammobile، کوچکترین عضو خانواده گلکسی S25، از نظر طراحی کلی و ابعاد، شباهت زیادی به گلکسی S24 دارد. تنها تغییری که ممکن است توجه شما را به خود جلب کند، اضافه شدن حلقه‌هایی با تکسچر خاص دور دوربین‌های پنل پشتی است. سامسونگ این المان طراحی را اولین‌بار در گوشی گلکسی زد فولد 6 به نمایش گذاشت.

تفاوت‌های طراحی گلکسی اس 25 و گلکسی اس 24

در نگاه اول به نظر می‌رسد که حاشیه‌های نمایشگر در گلکسی اس 25، باریکتر از گلکسی اس 24 هستند. اما اگر کمی بیشتر دقت کنید، متوجه می‌شوید که تغییری ایجاد نشده است. البته شاید چیز بدی هم نباشد؛ چون حاشیه‌های سری گلکسی S24 بسیار نازک بودند.

بر اساس گزارش‌ها، گلکسی S25 احتمالا در ابعاد 146.9×70.4×7.2 میلی‌متر ساخته می‌شود؛ در حالی که ابعاد گلکسی S24 سامسونگ 147×70.6×7.6 میلی‌متر بود. اگر این گزارش صحت داشته باشد، پس طراحی گلکسی اس 25 باریکتر از نسل قبلی خواهد بود. البته، گفته می‌شود این کاهش ضخامت تاثیری بر ظرفیت باتری ندارد. سامسونگ در گوشی گلکسی اس 23 از باتری 3900 میلی‌آمپر ساعت استفاده کرد و در نسل بعدی، یعنی گلکسی اس 24، ظرفیت باتری را به 4000 میلی‌آمپر ساعت ارتقاء داد. بنابراین انتظار می‌رود که در Galaxy S25 نیز از همین ظرفیت باتری استفاده کند.

اگر ماندگاری شارژ گوشی گلکسی اس 25 نسبت به نسل قبلی بیشتر شود، احتمالا به‌ بخش بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری و چیپ کم‌مصرف مربوط می‌شود. حالا که صحبت از چیپ‌ها به میان آمد، باید اشاره کنیم که هنوز مشخص نیست سامسونگ گوشی‌های پرچمدار سال 2025 را در دو مدل تراشه به بازار عرضه کند یا خیر.

برخی شایعات مدعی شده‌اند که سامسونگ احتمالا از تراشه اگزینوس 2500 که نسل جدید اگزینوس 2400 است، استفاده نمی‌کند و گوشی‌هایش را فقط با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 به بازار عرضه خواهد کرد. با این حال، هنوز خبری در تکذیب یا تایید این ادعا منتشر نشده و نمی‌توان با قطعیت نظر داد.

بسیاری از افراد، از جمله برخی از طرفداران سرسخت سامسونگ ترجیح می‌دهند که این کمپانی کره‌ای از تراشه اسنپدراگون استفاده کند. اما شاید بهتر باشد که سامسونگ به تراشه خودش اعتماد کند؛ چون براساس شنیده‌ها، قیمت تراشه جدید کوالکام اسنپدراگون بسیار بالا خواهد بود و به همین دلیل، هزینه ساخت سری گلکسی اس 25 نیز گران تمام می‌شود. نظر شما درباره چیپ و طراحی گلکسی اس 25 چیست؟ آیا شما هم مثل من از طراحی تکراری گوشی‌های سامسونگ خسته‌اید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر