coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تاریخ معرفی سری ردمی نوت 14 رسما مشخص شد + مشخصات احتمالی

عرضه سری ردمی نوت 14 پس از ماه‌ها شایعه و افشاگری‌ها رسما تأیید شد. این سری، یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های گوشی‌های ردمی محسوب می‌شوند که به‌زودی جایگزین سری ردمی نوت 13 خواهند شد.

به گزارش 91mobiles، ردمی در صفحه رسمی‌ای که در ویبو دارد اعلام کرده که سری ردمی نوت 14 این ماه عرضه می‌شوند اما دقیقا روز آن تعیین نکرده است. این اطلاعیه همراه با یک نقطه عطف دیگر از سوی برند منتشر شد؛ اینکه سری ردمی نوت طی ده سال گذشته در سراسر جهان به فروشی معادل 420 میلیون دستگاه دست یافته است.

راهنمای خرید تکراتو

پیش از اینکه شیائومی رسما این اعلامیه را منتشر کند، توماس وانگ، مدیر کلی ردمی برای تبلیغ سری ردمی نوت 14 دست به کار شده بود و اجمالاً گفته بود که این مجموعه رتبه‌بندی IP68 را برای مقاومت در برابر نفوذ آب و ورود گردو‌غبار داراست. این در حالیست که در سری ردمی نوت 13 فقط مدل پرو پلاس این رتبه‌بندی را داشت و مابقی مدل‌ها رتبه IP54 را داشتند.

هرچند که بهره‌مندی همه‌ی مدل‌های ردمی نوت 14 از رتبه‌بندی IP68 رسما توسط شرکت تائید نشده و هنوز مشخص نیست که آیا همه‌ی آنها این گواهی را دارند یا نه، وانگ بدون ارائه جزئیات بیشتر، تأیید کرده که سری ردمی نوت 14 دارای مقاومت بالا در برابر ضربه و طول عمر باتری بهتری خواهد بود.

مشخصات احتمالی سری ردمی نوت 14

انتظار می‌رود که مجموعه ردمی نوت 14 شامل سه مدل گوشی ردمی نوت 14 5G، ردمی نوت 14 پرو 5G و ردمی نوت 14 پرو پلاس 5G باشد. احتمال دیگری که در اخبار درباره‌ی آن صحبت می‌شود استفاده این سری از نمایشگر آمولد با وضوح 1.5K است.

اطلاعیه رسمی ردمی درباره‌ی سری نوت 14 در ویبو

همچنین احتمال دارد مدل معمولی (وانیلا) مجهز به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 6100+ باشد و مدل پرو از سری نوت 14 ردمی از تراشه اسنپدراگون 7s نسل 3 شرکت کوالکوم استفاده کند.

در حالیکه اخبار به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت سری Redmi Note 14 اشاره دارند، برخی شایعه‌ها درباره‌ی بازطراحی شدن ماژول عقب صحبت می‌کنند. با توجه به اینکه بزودی شاهد معرفی این مجموعه از ردمی خواهیم بود انتظار می‌رود اخبار و شایعه‌های بیشتری در روزهای بعد منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر