coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نمایش قابلیت های Apple Intelligence در آیفون 16 پرو با حضور بلا رمزی [+ویدیو]

چیزی تا آغاز پیش‌فروش آیفون 16 باقی نمانده و اپل با سه ویدیو برای معرفی قابلیت های Apple Intelligence به پیشواز رفته است. این ویدیوها به طور ویژه به اپلیکیشن Mail، اپلیکیشن Photos و دستیار هوشمند سیری ارتقاء‌یافته اشاره دارند.

به گزارش macrumors، در واقع این ویدیوها نشان می‌دهند که Apple با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته‌اش، چگونه تجربه کاربری را در آیفون 16 پرو به سطحی جدیدی می‌برد و امکانات شخصی‌سازی بیشتری برای کاربران فراهم می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

معرفی قابلیت های Apple Intelligence از زبان بلا رمزی

1: حافظه شخصی سازه شده: به این معنی که شما کافیست در اپلیکیشن Photos توضیح مختصری از یک خاطره یا هر محتوای دیگری وارد کنید تا هوش مصنوعی اپل دست‌ به کار شود و نسبت به شرح واقعه‌ای که شما نوشته‌اید بهترین عکس‌ها یا ویدئو‌ها را به طور خودکار پیدا کند. Apple Intelligence سپس از این محتوا برای ساختن یک فیلم خاطره‌ای استفاده می‌کند که نه تنها شامل عکس‌ها و ویدیوهاست، بلکه دارای یک داستان منسجم و منحصر به فرد هم هست.

به عبارتی، این هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا با صرف کمترین زمان و تلاش، یک فیلم با روایت مشخص از لحظات خاص زندگی‌تان ایجاد کنید، گویی یک کارگردان حرفه‌ای این فیلم را بر اساس توصیفات شما ساخته است.

2: خلاصه‌نامه ایمیل: در اپلیکیشن Mail، با یک ضربه می‌توانید خلاصه‌ای از یک ایمیل طولانی را مشاهده کنید و به اصل موضوع برسید. همچنین می‌توانید خلاصه‌ای از ایمیل‌ها را مستقیماً از صندوق ورودی‌تان مشاهده کنید.

3: سیری شخصی‌تر: با استفاده از فناوری و قابلیت های Apple Intelligence ، سیری به‌مراتب پیشرفته‌تر و هوشمندتر شده است. به این معنی که سیری نه تنها می‌تواند دستورات و درخواست‌های شما را بهتر درک کند، بلکه قادر است به شکلی شخصی‌تری به شما کمک کند. سیری حالا تیپ شخصیتتان را درک می‌کند و نسبت به عادت‌ها، برنامه‌ها و سبک زندگی‌تان به نیازها و سوال‌های شما پاسخ داده و راهنمایی‌های دقیق‌تری ارائه می‌کند.

بعلاوه سیری می‌تواند بین اپلیکیشن‌های مختلف کار کند و اطلاعات را از یک اپلیکیشن به اپلیکیشن دیگر منتقل کند. مثلا، اگر در تقویمتان یک قرار ملاقات دارید و قصد دارید پیام ارسال کنید اما یادتان رفته،  سیری می‌تواند بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن پیام‌رسان، از اپلیکیشن تقویم استفاده کرده و پیام شما را ارسال کند.

از طرفی دیگر، سیری با درک زبانی پیشرفته‌تر حالا می‌تواند سوالات و دستورات پیچیده‌تر را بفهمد و پاسخ‌های غنی‌تری بدهد. این بهبود در توانایی زبانی به این معناست که سیری می‌تواند با زبان طبیعی شما بهتر ارتباط برقرار کند، حتی اگر جمله شما طولانی‌تر یا پیچیده‌تر باشد.

به طور کلی، سیری نه تنها درک بهتری از شرایط شما دارد بلکه توانایی‌های عملیاتی بیشتری پیدا کرده است و می‌تواند دستورات شما را سریع‌تر و دقیق‌تر از قبل اجرا کند. این سیری جدید به گونه‌ای طراحی شده که واقعاً نقش یک دستیار هوشمند را برای شما بازی کند که همواره از نیازها و شرایط شما آگاه است و به شکلی کارآمد و بدون دردسر شما را همراهی می‌کند.

اپل قصد دارد اولین قابلیت‌ های Apple Intelligence را با عرضه iOS 18.1 معرفی کند که طبق پیش‌بینی‌ها احتمالا ماه اکتبر خواهد بود. برخی از قابلیت‌های جدید شامل ابزارهای نگارشی برای تولید و خلاصه‌نویسی متن و همچنین ویژگی‌ای برای ارائه خلاصه‌های مختصر از اعلان‌ها خواهد بود.

اپلیکیشن Messages به زودی قابلیتی خواهد داشت که به شما پاسخ‌های پیشنهادی ارائه می‌دهد. یعنی وقتی پیامی دریافت می‌کنید، اپلیکیشن به طور خودکار پاسخ‌های مناسب و سریع را به شما پیشنهاد می‌کند تا نیازی نباشد خودتان به دنبال پاسخ بگردید. این ویژگی باعث می‌شود که در مکالمات سریع‌تر و راحت‌تر عمل کنید.

همچنین، یک قابلیت جدید به ضبط مکالمات تلفنی و سپس تبدیل آن‌ها به متن اضافه خواهد شد. یعنی می‌توانید تماس‌های تلفنی خود را ضبط کنید و بعداً آن‌ها را به شکل متن مشاهده و مرور کنید.

در اپلیکیشن Photos هم ابزاری به نام پاکسازی اضافه می‌شود. این ابزار به شما امکان می‌دهد که به راحتی و خیلی سریع، اشیاء یا قسمت‌های ناخواسته‌ای را که در عکس‌هایتان وجود دارد، حذف کنید. به عنوان مثال، اگر در عکسی یک فرد یا شیء اضافی باشد که نمی‌خواهید در تصویر دیده شود، می‌توانید به سرعت آن را پاک کنید.

به طور کلی، این به‌روزرسانی‌ها استفاده از اپلیکیشن‌های Messages و Photos را بسیار آسان‌تر و کاربردی‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر