coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ایکس پنگ Aeroht 1 معرفی شد؛ رقابت چین با سایبرتراک تسلا + ویدیو

ایکس پنگ Aeroht 1 خودروی چینی که به تازگی رونمایی شده طراحی آن شما را به یاد تسلا سایبرتراک می‌اندازد. شرکت توسعه‌دهنده این خودروی شش چرخ از آن به عنوان ناو هواپیمابر زمینی یاد می‌کند که قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارد.

طراحی و تولید این خودرو شما را به یاد برخی انیمیشن‌ها می‌اندازد که در آن شخصیت‌ها آرزوی پرواز با ماشین خود را داشتند. به نظر می‌رسد شرکت ایکس‌پنگ به نوعی با تحقق این رویا اولین گام در جهت تولید خودروهای پرنده را برداشته است.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات فنی ایکس پنگ Aeroht 1

همانطور که در ویدیوی زیر می‌بینید، یکی دیگر از ویژگی جذاب و خفن Aeroht 1 ماژول هوایی آن است. برای فعال‌سازی این کابین که در قسمت عقب خودرو تعبیه شده، باید سقف بخش بار باز شود تا پهباد از داخل خودرو بیرون بیاید! (چه جالب) این پهباد از یک اهرم ساده برای کنترل پرواز بهره می‌برد و می‌تواند مستقل از خودرو عمل کند. چیزی شبیه به دسته‌ی آتاری‌های قدیمی؟!

Aeroht 1 به غیر از پیشرانه‌ی هیبریدی سیستم انتقال قدرت چرخ محرک (AWD) نیز قابل توجه است. برای بهبود مانورپذیری در فضای محدود، ایکس پنگ از محور عقب فرمان‌پذیر استفاده کرده که امکان پارک راحت‌تر را در فضاهای تنگ فراهم می‌کند.

از آنجایی که این خودرو 6 چرخ دارد طبیعی به نظر می‌رسد که ابعاد بزرگی هم داشته باشد. آنطور که گفته شده این خودرو طولی معادل 5.5 متر دارد و عرض و ارتفاع آن به 1.9 متر می‌رسد. باتری این خودرو از نوع 800 ولتی کاربید سیلیکون است که قدرت پرواز ماژول هوایی را نیز تامین می‌کند. قسمت جالب دیگر که در این خودرو وجود دارد میزان برد آن است که به 1000 کیلومتر می‌رسد.

هرچند ایکس پنگ Aeroht 1 یک وسیله‌ی لوکس به شمار می‌آید و به نظر مثل خیلی چیزها مخصوص میلیاردهاست، اما می‌تواند در مواقع ضروری مانند عملیات امداد و نجات، تخلیه افراد از ارتفاعات یا کمک به تصادفات جاده‌ای مورد استفاده قرار بگیرد. البته ظرفیت محدود این خودرو هم باید لحاظ کرد که در عملیات‌های بزرگ چطور می‌تواند کمک حال باشد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر