coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آغاز پلاک گذاری X55 پرو ؛ مشکل اکسل X55 پرو رفع شد؟

پس از گذشت 4 ماه از آبروریزی ایکس 55 پرو بر سر جنجال در رفتن اکسل عقب و لغو شماره‌گذاری، حالا دوباره فرایند پلاک گذاری X55 پرو آغاز شده است.

جنجال اکسل X55 پرو 4 ماه پیش بود که آغاز شد و موجی از نارضایتی و بی‌کفایتی را راهی شرکت چری و مدیران خودرو کرد. حتماً ویدئوی پخش شده از در رفتن اکسل عقب X55 پرو در آزادراه قم – کاشان که در فضای مجازی و رسانه‌های ایرانی و خارجی وایرال شد را به خاطر دارید. انتشار این ویدئو منجربه واکنش مدیران خودرو شد و این شرکت با ارسال اطلاعیه‌ای تهدیدآمیز به برهم‌زنندگان آبرویش هشدار داد که اقدامات قانونی پیش خواهد گرفت.

راهنمای خرید تکراتو

در ادامه این جنجال، فروش و شماره‌گذاری X55 پرو به طور کامل توسط سازمان استاندارد متوقف شد تا به وضعیت اکسل عقب این خودرو رسیدگی شود. لازم به ذکر است که مشکل اکسل ایکس 55 پرو جهانی بود و کشورهای دیگری مانند روسیه و عراق نیز با این مسئله روبرو شده بودند. ضمناً بعدها مشخص شد که شرکت چری فراخوان‌ جهانی برای بررسی این خودرو صادر کرده، ولی در کشور ما این فراخوان تا زمان بروز حادثه اطلاع‌رسانی نشده بود.

حال ظاهراً مشکل اکسل این خودرو رفع شده و تمامی بازدیدها و رفع عیوب انجام شده است. بدین ترتیب روند پلاک گذاری X55 پرو از سر گرفته شده است. جزئیات خبر را در ادامه مطلب بخوانید.

پلاک گذاری X55 پرو آغاز شد

سازمان ملی استاندارد پس از 4 ماه مجوز شماره‌گذاری ایکس 55 پرو را صادر کرد. مشاهدات از نمایندگی‌های فروش مدیران خودرو ثابت می‌کند که فروش X55 پرو آغاز شده است. با این وجود به زودی طرح‌ های فروش ایکس 55 پرو نیز توسط مدیران خودر اعلام خواهد شد.

پلاک گذاری X55 پرو آغاز شد

نکته‌ای که حائزاهمیت است، عدم اعلام سازمان استاندارد از آغاز شماره گذاری این خودرو است که کمی عجیب به نظر می‌رسد. این سازمان باید مشخص کند که چرا روند بررسی این موضوع به درازا کشیده شده و گزارشی کامل ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد شماره‌گذاری و فروش دوباره X55 پرو چیست؟ آیا شما حاضرید بار دیگر به این خودرو اعتماد کنید؟ لطفاً نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر