coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

رندرهای شیائومی 14 تی و 14 تی پرو رنگ بندی این گوشی‌ها را فاش کردند

روز گذشته تایید شد که شیائومی گوشی‌های رده بالای سری T را 26 سپتامبر (5 مهر) در اروپا معرفی می‌کند. امروز، تصاویری از رندرهای شیائومی 14 تی و 14 تی پرو منتشر شده که رنگ بندی جذاب این گوشی‌ها را به نمایش می‌گذارند.

به گزارش gizmochina، به‌تازگی رندرهای شیائومی 14T و شیائومی 14T Pro توسط WinFuture منتشر شده که به نظر می‌رسد رندرهای رسمی این گوشی‌ها باشند.

راهنمای خرید تکراتو

رندرهای شیائومی 14 تی و 14 تی پرو

عکس‌هایی که در ادامه مشاهده می‌کنید، رندرهای گوشی های سری T شیائومی هستند. گفته می‌شود که هر دو گوشی به نمایشگر 6.67 اینچ AMOLED با نرخ نوسازی 144 هرتز و روشنایی بسیار بالا مجهز خواهند شد. شیائومی برای این دو اسمارت‌فون از سه لنز با تنظیمات لایکا استفاده خواهد کرد؛ با این حال، شیائومی 14 تی پرو از نظر دوربین رده‌بالاتر از نسخه استاندارد خواهد بود و از سنسور Light Fusion 900 برخوردار می‌شود که پیش از این در گوشی شیائومی 14 استفاده شده بود.

شیائومی احتمالا گوشی 14T را به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8300 اولترا مجهز می‌کند؛ اما برای گوشی رده‌بالاتر 14T Pro، تراشه قدرتمند دایمنسیتی 9300 پلاس را در نظر گرفته است. هر دو اسمارت فون حداقل در یک نسخه با رم 12 گیگابایت به بازار می‌آیند.

گفته می‌شود که گوشی شیائومی 14 تی با توان 67 وات و شیائومی 14 تی پرو با توان 120 وات شارژ می‌شوند. نسخه پرو همچنین از شارژ وایرلس 50 وات نیز پشتیبانی خواهد کرد. باتری شیائومی 14 تی و 14 تی پرو 5000 میلی‌آمپر ساعتی است و احتمالا شارژدهی بالایی ارائه می‌کند.

قیمت شیائومی 14 تی و 14 تی پرو

علیرغم مشخصات رده‌بالایی که برای این مدل‌ها در نظر گرفته، اما با قیمت مناسبی به بازار عرضه می‌شوند. قیمت شیائومی 14 تی احتمالا از 600 یورو شروع می‌شود؛‌ اما قیمت شیائومی 14 تی پرو حدود 800 یورو خواهد بود.

نظر شما درباره طراحی،‌مشخصات و قیمت گوشی های سری شیائومی 14 تی هستید؟ آیا تا به حال از گوشی‌های سری T شیائومی استفاده کرده‌اید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر