coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اپل آیتم دیگری را از جعبه سری آیفون 16 حذف کرد

اپل این‌بار استیکرها را از جعبه سری آیفون 16 حذف کرد. اما اصلا یادتان هست که اپل در جعبه اولین نسل آیفون چه آیتم‌هایی را قرار داده بود؟ در آن زمان، علاوه‌بر خود گوشی، هندزفری استریو هم در جعبه بود که با استفاده از آن می‌توانستید تماس‌ها، موسیقی و صدای ویدیوها را کنترل کنید.

کابل تبدیل 30 پین به USB-A، یک شارژر و حتی یک داک شارژ ساده نیز همراه با گوشی در اختیار کاربر قرار می‌گرفت. چند استیکر و دستمال تمیزکننده هم در جعبه وجود داشت. اما حالا، تقریبا هیچ‌چیزی همراه با گوشی ارائه نمی‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

قبل از اینکه آیفون 12 در سال 2020 معرفی شود، تحلیلگر معروف اپل، یعنی مینگ چی کو پیش‌بینی کرد که این کمپانی، هندزفری و شارژر را از جعبه حذف خواهد کرد. به این ترتیب، کاربران مجبور می‌شدند این لوازم جانبی را به‌صورت مجزا خریداری کنند. گفته می‌شود که این کار باعث شد تا اپل حدود 6.5 میلیارد دلار صرفه‌جویی کند. حالا اپل دوباره این کار را انجام داده است؛ هرچند که به غیر از گوشی، چیز دیگری در جعبه باقی نمانده بود.

پیش بینی حذف استیکرها از جعبه سری آیفون 16

زمانی که اپل در اوایل سال جاری مدل‌های جدید آیپد پرو با پردازنده M4 و آیپد ایر با پردازنده M2 را عرضه کرد، استیکرهای معروف اپل که معمولا در جعبه دستگاه‌ها قرار داشتند، دیگر در جعبه‌ها نبودند. این موضوع باعث شد تا برخی پیش‌بینی کنند که اپل برچسب‌ها را از جعبه آیفون‌ها نیز حذف خواهد کرد.

و حالا، به گزارش phonearena و به نقل از 9to5Mac، پیامی از سوی اپل به پرسنل اپل استور منتقل شده و در آن مشخص شده که استیکرها هم به شارژر و هندزفری‌ پیوسته‌اند و از جعبه گوشی آیفون حذف شده‌اند. البته،‌ اگر کاربری بخواهد از استیکرها استفاده کند، می‌تواند از اپل درخواست کند. اما به نظر می‌رسد که اکثر کاربران آیفون 16 از سفارش استیکرها صرف‌نظر کنند.

پیش بینی حذف استیکرها از جعبه سری آیفون 16

جان گروبر چند ماه قبل یک نظرسنجی را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد و نظر مردم را درباره حذف برچسب‌ها جویا شد. 62.5 درصد با تصمیم اپل موافق بودند و معتقد بودند که بهتر است اپل از اتلاف منابع برای تولید این برچسب‌ها جلوگیری کند. این در حالی است که 37.5 درصد با حذف استیکرها مخالفت کردند.

به نظرم وقتی حدود 800 تا 1200 دلار بابت خرید آیفون پرداخت می‌کنید، استیکرهای ارزان‌قیمت چندان مهم نیستند. بهتر است کارزاری برای بازگشت شارژر به جعبه‌ها راه بیفتد. نظر شما چیست؟ ترجیح می‌دهید کدام آیتم‌ها به جعبه گوشی‌ها برگردند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر