coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

رونمایی از روبوتاکسی تسلا؛ پیشگامی در آینده حمل‌ونقل

تسلا، در آستانه رونمایی از روبوتاکسی خود، توجهات زیادی را جلب کرده است. این اتومبیل خودران در محوطه استودیوی برادران وارنر، حین آزمایش دیده شد و تصاویر منتشرشده از آن نشان می‌دهد که طراحی نهایی آن تفاوت‌هایی با رندرهای قبلی دارد.

پس از ماه‌ها انتظار، تسلا قصد دارد در 19 مهر 1403 (10 اکتبر 2024) روبوتاکسی‌ را رسما معرفی کند. پیش‌تر قرار بود این محصول در مرداد ماه امسال رونمایی شود اما به دلیل درخواست ایلان ماسک مبنی بر بازطراحی جلوی خودرو، این موضوع به تعویق افتاد.

راهنمای خرید تکراتو

بر اساس اطلاعات منتشر شده و برخلاف رندرهایی که پیش‌تر این خودرو را با سه چرخ به نمایش می‌گذاشت، به نظر می‌رسد این خودرو چهار چرخ است.

خودروهای خودران تسلا: از سایبرتراک تا روبوتاکسی

این اقدام تسلا بخشی از تلاش‌های مداوم این شرکت برای نوآوری در صنعت خودروسازی است. پیش از این نیز تسلا با سایبرتراک توجهات زیادی را به خود جلب کرده بود. طراحی عجیب و منحصربه‌فرد سایبرتراک به همراه خبرهای متعددی که تا زمان عرضه آن به بازار منتشر شد، توانست هیجان زیادی در بین علاقه‌مندان ایجاد کند و باعث حفظ جایگاه و قیمت سهام تسلا در بازار شد.

رونمایی از روبوتاکسی تسلا: پیشگامی در آینده حمل‌ونقل

تسلا امیدوار است بتواند همان سطح هیجان را برای روبوتاکسی خود نیز ایجاد کند. به نظر می‌رسد آینده‌ای که همیشه در داستان‌های علمی‌تخیلی دیده‌ایم، حالا با این فناوری‌های جدید در حال نزدیک شدن به واقعیت است. باید دید که تسلا تا چه حد می‌تواند به این رویا جامه عمل بپوشاند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر