coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گوشی ارزان قیمت پوکو M7 5G در کدهای HyperOS نمایان شد

به‌تازگی اطلاعاتی درباره گوشی پوکو M7 5G منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی ارزان‌قیمت، ویژگی‌هایی شبیه به ردمی 14C 5G خواهد داشت.

این اطلاعات که از کدهای منبع HyperOS به‌ دست آمده، تایید می‌کنند که باید به‌زودی منتظر گوشی خوش‌قیمت و جدید پوکو باشیم. به گزارش gizmochina، گوشی پوکو ام 7 فایوجی فقط در بازار هند عرضه می‌شود و احتمالا به بازارهای جهانی راه پیدا نمی‌کند. اما ماجرا در ایران ما همیشه متفاوت است.

راهنمای خرید تکراتو

از پوکو M7 5G چه می‌دانیم؟

گوشی Poco M7 5G با اسم رمز flame_p در کدهای HyperOS دیده شده و از نظر مشخصات، شبیه به گوشی ردمی 14R 5G خواهد بود. شیائومی ردمی 14C 5G نیز مشخصاتی شبیه به پوکو ام 7 فایوجی و ردمی 14 آر فایوجی خواهد داشت. با توجه به کدهای منبع HyperOS می‌توان این اطلاعات را تایید کرد.

گوشی جدید پوکو با شماره مدل 24108PC2I مشخص شده و همانطور که گفتیم، اسم رمز آن، flame_P است که p درواقع به نام Poco اشاره دارد. گوشی‌‌های ردمی 14R و 14C با اسم رمز flame مشخص شده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که این گوشی‌های ردمی درواقع نسخه‌هایی ری‌برند شده از پوکو M7 5G هستند.

اما درباره مشخصات پوکو M7 5G باید گفت که از تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 برخوردار می‌شود. انتظار می‌رود که این دستگاه با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه شود و احتمالا در بخش دوربین، تفاوت‌هایی با ردمی 14 آر و ردمی 14 سی فایوجی دارد.

نظر شما درباره گوشی خوش‌قیمت پوکو ام 7 فایوجی چیست؟ آیا تجربه استفاده از گوشی‌های ارزان‌قیمت پوکو را داشته‌اید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر