coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تصاویر جدید جزئیات تازه‌ای از شیائومی 14 تی پرو را فاش کردند

ساعاتی پیش، یک‌سری تصاویر تبلیغاتی توسط شیائومی منتشر شد که جزئیات تازه‌ای را از مشخصات شیائومی 14 تی پرو نشان می‌دهند.

به لطف افشاگری‌های متعدد، می‌دانیم که گوشی Xiaomi 14T Pro در راه است و به زودی وارد بازار خواهد شد. اکنون، تصاویر تبلیغاتی جدیدی از این گوشی منتشر شده که به شایعات دامن می‌زند و یک‌سری از مشخصات کلیدی این دستگاه را فاش می‌کند. در این تصاویر، به مشارکت احتمالی گوگل برای وظایف مبتنی بر هوش مصنوعی اشاره شده است.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات شیائومی 14 تی پرو

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، گوشی شیائومی 14T Pro همان‌طور که انتظار می‌رفت، با تراشه دایمنسیتی 9300 پلاس مدیاتک (با پشتیبانی از اتصال فایوجی) وارد بازار خواهد شد. این چیپست با تراشه‌های Surge P2 و G1 شیائومی که باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی را مدیریت می‌کنند، همراهی خواهد شد.

شیائومی 14 تی پرو

علاوه بر این، تصاویر تبلیغاتی نشان می‌دهند که این گوشی با وجود شارژ سریع ۱۲۰ واتی، تنها در عرض ۱۹ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ شارژ خواهد شد. حتی برای کسانی که شارژ بدون کابل را ترجیح می‌دهند، امکان شارژ بی‌سیم با سرعت 50 وات در نظر گرفته شده است.

شیائومی 14 تی پرو

تنظیمات دوربین شیائومی 14T پرو متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور تصویر Light Fusion 900 و سنسور عریض‌تر Leica Summilux با دیافراگم f/1.6، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی خواهد بود. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی نیز یک دوربین با کیفیت 32 مگاپیکسلی در پنل جلویی وجود خواهد داشت.

آن‌طور که در تصاویر پیداست، صفحه نمایش این گوشی با نرخ نوسازی 144 هرتزی، با هوش مصنوعی در ترکیب خواهد بود. متأسفانه، نقش دقیق هوش مصنوعی در عملکرد نمایشگر هنوز مشخص نیست اما بدون شک شاهد ادغام این گوشی با هوش مصنوعی Gemini گوگل خواهیم بود. از سوی دیگر، انتظار می‌رود که شیائومی 14 تی پرو با استاندارد IP68 به بازار عرضه شود و در برابر گرد و غبار و آب مقاومت خوبی داشته باشد.

شیائومی 14 تی پرو

مدل پرو در زمان عرضه به مدل پایه یعنی شیائومی 14T ملحق می‌شود که گزارش شده دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی با وضوح 1.5K (2712 در 1220 پیکسل)، تراکم پیکسلی 446 پیکسل در اینچ و نرخ نوسازی 144 هرتزی خواهد بود.

گفته می‌شود که شیائومی 14 تی به پردازنده دایمنسیتی 8300 اولترا مدیاتک مجهز شده و از حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 14 از پیش بارگذاری شده به بازار عرضه شده و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دریافت خواهد کرد. همچنین این گوشی با وزن 195 گرم همانند برادر پرو خود از گواهی ضد آب IP68 برخوردار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات کلیدی شیائومی 14 تی پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر