coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تست مقاومت پیکسل 9 پرو فولد ؛ بهبودی نسبت به مدل قبلی دیده نمی‌شود [+ویدیو]

گوگل پیکسل 9 پرو فولد که به تازگی معرفی شده، یکی از جدیدترین گوشی‌های تاشوی گوگل است که به عنوان یک دستگاه پریمیوم با دو نمایشگر شناخته می‌شود. در ادامه ویدیوی تست مقاومت پیکسل 9 پرو فولد را مشاهده خواهید کرد.

به گزارش 9to5google، تست مقاومت پیکسل 9 پرو فولد توسط کانال یوتیوب JerryRigEverything به اشتراک گذاشته شده است. آزمایش مقاومت در گوشی‌ها شامل تست خراش، تست حرارت و خم شدگی می‌شوند تا میزان مقاومت دستگاه را در برابر آسیب‌های احتمالی برآورد کند.

راهنمای خرید تکراتو

ویدیوی تست مقاومت پیکسل 9 پرو فولد

در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید، نمایشگر بیرونی گوگل پیکسل 9 پرو فولد که با گوریلا گلس ویکتور 2 محافظت می‌شود در سطح 6 مقیاس سختی موس خراش برداشت و در سطح 7 خراش‌های عمیق‌تری به آن وارد شد.

همانطور که می‌بینید صفحه‌نمایش داخلی که با شیشه‌ی بسیار نازک Super Actua پوشیده شده است در سطح 2 دچار خراشیدگی می‌شود و حتی می‌توان با ناخن هم به آن آسیب زد.

یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که گوشی تاشو گوگل با آن مواجه است تست فشار بود. پیکسل 9 پرو فولد در حالت بسته مقاومت خوبی از خود نشان داد اما در حالت باز نمایشگر داخلی به راحتی و با فشار دست شکست. این موضوع نشان می‌دهد که گوشی در حالت باز بسیار آسیب‌پذیر بوده و در مقابل کمترین فشار خراب می‌شود.

لولای این دستگاه در تست فشار شکسته نشد اما مستعد جذب گرد و غبار است؛ چراکه در آزمایش ظرف شن ذرات خاک به داخل لولا نفوذ کرده و موجب ایجاد صدا هنگام باز و بسته کردن دستگاه شدند.

در نهایت، JerryRigEverything تأکید می‌کند Pixel 9 Pro Fold همانند بسیاری از گوشی‌های پریمیوم ظریف است و باید با احتیاط از آن استفاده کرد. به‌ویژه ضعف در برابر گرد و غبار و خطوط آنتن متقارن که به نظر می‌رسد نقاط ضعیف بدنه گوشی در برابر فشار باشند، از مواردی است که باید مدنظر کاربران قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر