coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طرح فروش نقدی KMC J7 شهریور 1403 [+ شرایط و قیمت]

شرکت کرمان موتور به‌تازگی شرایط فروش نقدی KMC J7 شهریور 1403 اعلام کرده است. بر اساس این اطلاعیه، مشتریان می‌توانند در بازه زمانی 27 تا 31 شهریور ماه اقدام به ثبت نام این خودرو از طریق نمایندگی‌های کرمان موتور کنند.

در طرح فروش نقدی KMC J7 شهریور قیمت نهایی این خودرو 1 میلیارد و 382 میلیون تومان اعلام شده و متقاضیان باید در دو مرحله مبلغ خودرو را پرداخت کنند.

راهنمای خرید تکراتو

جدول طرح فروش نقدی KMC J7 شهریور 1403

در مرحله اول، 1 میلیارد تومان به صورت نقدی پرداخت می‌شود و مابقی مبلغ در مرحله دوم، از طریق یک چک به تاریخ 25 آبان 1403 تسویه خواهد شد. برای تأخیر در پرداخت، جریمه‌ای به میزان 3 درصد به ازای هر ماه محاسبه می‌شود. زمان تحویل خودرو نیز 90 روز کاری پس از ثبت نام در نظر گرفته شده است.

جدول طرح فروش نقدی KMC J7 شهریور 1403

نگاهی اجمالی به مشخصات سدان J7 کرمان موتور

سدان J7 به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم مجهز شده که توان تولید 172 اسب بخار و 280 نیوتن‌متر گشتاور دارد. قدرت تولید شده توسط این پیشرانه از طریق یک گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو قادر است در کمتر از 10 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد، که با توجه به وزن آن عملکرد خوبی به شمار می‌آید.

در بخش امکانات، کی ام سی J7 به ویژگی‌های متعددی از جمله 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای، سامانه کنترل پایداری، کنترل کشش، سیستم کمک ترمز اضطراری، دوربین 360 درجه، ترمز پارک برقی، سیستم اتوهلد، سنسورهای نور و باران، سامانه پایش فشار باد تایرها، صندوق عقب برقی، فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی مالتی‌مدیا، جلوآمپر دیجیتال، سقف پانوراما، چراغ‌های LED، استارت دکمه‌ای، گرم‌کن آینه‌های جانبی، فرمان D-Cut، گرم‌کن صندلی راننده، محفظه خنک‌کننده، شیفتر پشت فرمان، حالت‌های مختلف رانندگی و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک مجهز به تصفیه‌کننده هوا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر