coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گزارش: اپل در حال ساخت اپل واچ SE پلاستیکی است؛ ساعتی جذاب برای کودکان

به نظر می‌رسد که اپل در حال توسعه‌ی اپل واچ SE پلاستیکی است که قیمت کمتری دارد. این ساعت احتمالا برای مخاطبان‌ جوانتر و حتی کودکان در نظر گرفته شده است.

به گفته‌ی مارک گورمن، تحلیلگر بلومبرگ، نسخه‌ی پلاستیکی Apple Watch SE همچنان در دست توسعه است. کمپانی اپل به‌دنبال روشی است که بتواند آلومینیوم را کنار بگذارد و از پلاستیک برای ساخت بدنه استفاده کند؛ اما با وجود تمام چالش‌ها و نگرانی‌های مربوط به هزینه‌ ساخت و کیفیت محصول، این احتمال وجود دارد که ساعت اپل واچ SE پلاستیکی سال آینده معرفی شود.

راهنمای خرید تکراتو

اپل در ساخت اپل واچ اس ای 2 از تراشه‌ای استفاده کرده در سال 2022 معرفی شده بود؛ بنابراین، به نظر می‌رسد که اپل واچ اس ای جدید از این نظر ارتقاء پیدا کند. همچنین انتظار می‌رود که ساعت پلاستیکی جدید اپل از پردازنده‌ای سریع‌تر برخوردار شود و مشکلات عملکرد مدل‌های فعلی را نداشته باشد.

اپل در حال ساخت اپل واچ SE پلاستیکی است

به گزارش phonearena، تصمیم اپل برای استفاده از پلاستیک، با استراتژی این شرکت در جهت تولید ساعتی ارزان‌تر و مناسب‌تر برای کودکان همخوانی دارد. استفاده از مواد ارزان‌تر می‌تواند قیمت اپل واچ SE پلاستیکی را کاهش دهد. قیمت پایین این محصول می‌تواند والدین را ترغیب کند که ساعت را برای فرزندان‌شان تهیه کنند. این نکته را هم نباید فراموش کرد که بدنه پلاستیکی ممکن است برای بچه‌ها دوام بیشتری داشته باشد و بتواند مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.

مارک گورمن گزارش کرده که تیم‌های تولید اپل به‌سختی تلاش می‌کنند تا بتوانند چالش‌های مربوط به گذار از آلومینیوم به پلاستیک را برطرف کنند. اپل تجربه و سابقه بسیار خوبی در توسعه‌ی محصولات باکیفیت و حل مشکلات تولید دارد؛ بنابراین انتظار می‌رود که این شرکت بتواند تمامی نگرانی‌ها را رفع کند و دستگاهی با طراحی دقیق و مناسب ارائه دهد.

نظر شما درباره اپل واچ SE پلاستیکی چیست؟ قطعا اپل واچ قیمت مناسب می‌تواند برای طیف گسترده‌تری از افراد مناسب باشد؛ اینطور نیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر