coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آخرین مهلت بخشودگی جرائم بیمه شخص ثالث اعلام شد

مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی اعلام کرد که مهلت بخشودگی جرائم بیمه شخص ثالث در تاریخ 31 شهریور ماه به پایان می‌رسد و دیگر تمدید نخواهد شد.

مهدی قمصریان در رابطه با آخرین مهلت بخشودگی جرائم بیمه شخص ثالث گفت: فقط چند روز تا پایان این مهلت باقی مانده است. این بخشودگی به مناسبت هفته دولت و اعیاد ربیع آغاز شده و تا پایان شهریور ماه اعتبار دارد. او تأکید کرد که این فرصت برای کسانی که هنوز بیمه‌نامه شخص ثالث تهیه نکرده‌اند بسیار مهم است و باید در این مدت کوتاه اقدام کنند.

راهنمای خرید تکراتو

قمصریان با اشاره به نرخ دیه در سال جاری هشدار داد که هزینه‌های دیه به ارقام بسیار بالایی رسیده است؛ در ماه‌های عادی دیه به یک میلیارد و 200 میلیون تومان و در ماه‌های حرام به یک میلیارد و 600 میلیون تومان افزایش یافته است. بنابراین، خرید بیمه شخص ثالث نه تنها برای حفظ اموال بلکه برای جلوگیری از هزینه‌های سنگین دیه ضروری است.

وی تأکید کرد که با استفاده از این فرصت بخشودگی، افراد می‌توانند جرائم مربوط به عدم خرید بیمه‌نامه در سال‌های گذشته را حذف کنند و با خرید بیمه‌نامه یکساله، از این معافیت بهره‌مند شوند. او همچنین از تمام مالکان وسایل نقلیه بدون بیمه خواست تا پیش از پایان مهلت، اقدام به تهیه بیمه‌نامه کنند و از بخشودگی 100 درصدی جرائم بهره ببرند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر