coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اعلام طرح فروش فوری اقساطی نیسان وانت [+ شرایط و قیمت]

شرکت سایپا، طرح فروش فوری اقساطی نیسان وانت را اعلام کرد. در این طرح فقط نسخه تک‌سوز کامیونت نیسان در دو مدل به فروش می‌رسد.

به اطلاع متقاضیان خودروهای زامیاد می‌رساند که طرح فروش فوری اقساطی نیسان وانت توسط سایپا اعلام شده و امکان ثبت‌نام به زودی مهیا می‌شود. در این طرح فروش، دو نسخه از کامیونت نیسان قابل سفارش است که برای هردو شرایط ثبت‌نام یکسان است؛ لذا متقاضیانی که قصد خرید محبوب‌ترین وانت‌بار بازار ایران که از سال 1349 تاکنون تولید می‌شود را دارند، می‌توانند با سایت فروش محصولات سایپا مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند. جزئیات شرایط فروش فوری نیسان وانت زامیاد را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.

راهنمای خرید تکراتو

جزئیات طرح فروش فوری اقساطی نیسان وانت

به اطلاع متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز فروش سایپا می‌رساند که ثبت نام نیسان وانت تک سوز از پس‌فردا چهارشنبه، 28 شهریور 1403 رأس ساعت 10 صبح آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. در این طرح دو مدل نیسان وانت شامل نیسان تک‌سوز آپشنال SVPD و نیسان تک‌سوز آپشنال هیدورلیک SVPD عرضه شده است.

قیمت نیسان تک‌ سوز آپشنال SVPD برابر با 579 میلیون و 200 هزار تومان و قیمت یسان تک‌ سوز آپشنال هیدورلیک SVPD برابر 596 میلیون و 330 هزار تومان است. همچنین مبلغ تسهیلات 280 میلیون تومان و مدت بازپرداخت اقساط 24 ماه است.

متقاضیان می‌بایست برای ثبت‌نام به سایت فروش محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/ مراجعه کنند. هم‌اکنون در این وب‌سایت امکان خرید نیسان وانت دوگانه‌ سوز وحود دارد و هنوز طرح فروش فعال است. اما از فردا این سامانه با طرح جدید این خودرو باری به‌روزرسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است که موعد تحویل نیسان وانت زامیاد 30 روزه است.

جزئیات طرح فروش فوری اقساطی نیسان وانت

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در مورد شرایط فروش اقساطی نیسان وانت زامیاد چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر