coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: تصویری از طراحی غیرمعمول حلقه‌های دوربین گلکسی اس 25 منتشر شد

در رندر جدیدی که از سری Galaxy S25 سامسونگ منتشر شده، طراحی غیرمعمول حلقه‌های دوربین گلکسی اس 25 به تصویر کشیده شده است.

در گزارش‌های اخیر، تصاویر نسبتا واضحی از گلکسی اس 25 اولترا منتشر شده که طراحی این گوشی را نشان می‌دهد. طبق آنچه که در این تصاویر دیده می‌شود، ممکن است که سامسونگ یک بازطراحی بزرگ را برای مدل اولترا در سر داشته و این گوشی را با یک قاب یکنواخت و گوشه‌های گرد به بازار عرضه کند. اما وضعیت طراحی گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 پلاس به چه گونه خواهد بود؟ آیا سامسونگ عناصر جدیدی را به طراحی این دو گوشی اضافه خواهد کرد؟

راهنمای خرید تکراتو

طراحی غیرمعمول حلقه‌های دوربین گلکسی اس 25

به گزارش وب‌سایت خبری sammobile و همچنین بر اساس نشت جدیدی از افشاگری به نام Ice Universe در شبکه اجتماعی ویبو، دو گوشی Galaxy S25 و Galaxy S25 Plus با یک طراحی غیر معمول و عجیب در حلقه دوربین وارد بازار خواهند شد. در رندر زیر تا حدودی سعی شده است که این طراحی غیرعادی به تصویر کشیده شود.

دوربین گلکسی اس 25
Galaxy S25

منابع خبری این سبک را طراحی دو لایه نامیده‌اند. حدس زده می‌شود که برای هر حلقه دوربین از همین طراحی بهره گرفته خواهد شد؛ به گونه‌ای که انگار حلقه‌ دوربین تا انتها پیچ نشده‌ و برجستگی زیادی دارد.

سامسونگ تا پیش از این، هرگز از چنین طرحی استفاده نکرده و حالا باید ببینیم که برای تمایز سری S25 خود از سایر نسل‌ها، تا کجا پیش خواهد رفت. در هر صورت جالب است که ببینیم سامسونگ چگونه قصد دارد تا به گوشی‌های پرچمدار آینده خود هویت منحصربه‌فردی ببخشد، بدون آنکه در طراحی دوربین زیاده‌روی کند.

در سال‌های اخیر، سایر شرکت‌های تولیدکننده، دوربین گوشی‌های خود را بزرگ‌تر و برجسته‌تر کرده‌اند، در حالی که سامسونگ فقط به اصلاح دوربین‌های خود بسنده کرده است. حال، به نظر می‌رسد که این طرح، پاسخ سامسونگ بدون پیروی از مسیر سایر رقبا است.

با این حال، گفته می‌شود که فقط مدل‌های پایه و پلاس سری گلکسی S25 به این طراحی غیرعادی در حلقه دوربین مزین خواهند شد. این بدان معناست که حلقه‌های دوربین گلکسی S25 اولترا به این شکل نخواهند بود.

یکی از مواردی که در هرگونه بازطراحی مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد، کاربردی بودن آن می‌باشد. اکنون، باید منتظر بمانیم و ببینیم که این طراحی دولایه در حلقه دوربین گلکسی S25 تا چه حد کاربردی و مفید خواهد بود.

در یک نگاه کلی به رندر بالا، این طور برداشت می‌شود که حلقه‌های دوربین با این شکل و شمایل، کثیفی و آلودگی را جذب کرده و تمیز نگه داشتن آن‌ها کار چندان آسانی نخواهد بود. همچنین ممکن است که خطر بیشتری برای گیر افتادن در پارچه داشته باشد. اما باز هم، هیچ یک از این موارد برای کاربرانی که کیس محافظ استفاده می‌کنند، مهم نخواهد بود.

سامسونگ ممکن است که اوایل سال آینده از سری گلکسی اس 25 رونمایی کند. طبق معمول، این شرکت سری جدید پرچمدار خود را با ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری معرفی خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود که سامسونگ پیشرفت‌ها و ابزارهای بیشتری را برای Galaxy AI آماده کرده باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی غیرمعمول حلقه‌های دوربین گلکسی اس 25 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر