coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ردمی نوت 14 پرو فایوجی و پوکو ایکس 7 در پلتفرم IMEI دیده شدند

گوشی‌های ردمی نوت 14 پرو فایوجی و پوکو ایکس 7 که احتمالا مشخصاتی یکسان دارند، در پایگاه داده IMEI دیده شدند.

به گزارش gizmochina، این موضوع نشان می‌دهد پوکو X7 نسخه‌‌ای ری‌برند شده از ردمی نوت 14 پرو فایوجی خواهد بود. البته این گوشی‌ها در بخش طراحی و سخت‌افزار تفاوت‌هایی دارند و کاملا شبیه به هم نخواهند بود. بخش اصلی این تفاوت‌ها احتمالا به بخش دوربین مربوط می‌شود. شیائومی قصد دارد گوشی پوکو ایکس 7 را با قیمت کمتری روانه بازار کند و به این ترتیب، سهم بزرگتری از بازار را در اختیار بگیرد.

راهنمای خرید تکراتو

ردمی نوت 14 پرو فایوجی و پوکو ایکس 7 در IMEI

سری ردمی نوت 14 در راه است و تقریبا هر روز اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها به بیرون درز می‌کند. اوایل ماه سپتامبر بود که مشخص شد گوشی ردمی نوت 14 فایوجی به‌عنوان نسخه‌ی ری‌برند پوکو M7 Pro 5G در بازار عرضه می‌شود. اما حالا و با توجه به اطلاعات فاش شده در IMEI می‌توان گفت که پوکو ایکس 7 هم نسخه‌ای ری‌برند شده از ردمی نوت 14 پرو فایوجی خواهد بود.

هر دو دستگاه با اسم رمز amethyst مشخص شده‌اند و همراه با تراشه اسنپدراگون 7s Gen 3 به بازار می‌آیند. این موضوع را می‌توان یک ارتقاء کوچک نسبت به ردمی نوت 13 پرو فایوجی به شمار آورد. چون تراشه اسنپدراگون 7s Gen 2 توسط سامسونگ تولید شده بود؛ اما تراشه 7s Gen 3 را کمپانی TSMC تولید کرده است.

گوشی ردمی نوت 14 پرو فایوجی با شماره مدل 24090RA29G و پوکو ایکس 7 با شماره مدل 24095PCADG مشخص شده‌اند. چند هفته قبل بود که این گوشی ردمی با شماره مدل 24090RA29C در پایگاه 3C چین دیده شد. در این گواهی چینی مشخص شد گوشی ردمی از توان شارژ 45 وات پشتیبانی می‌کند که چندان خوشایند نیست؛ جون ردمی نوت 13 پرو فایوجی از توان شارژ 67 وات پشتیبانی می‌کرد.

علیرغم اینکه سری ردمی نوت 14 از چند جهت، از جمله سیستم روی تراشه نسبت به نسل قبلی ارتقاء پیدا می‌کنند، اما پسرفت‌هایی هم وجود دارد.

یکی از پیشرفت‌ها نسبت به نسل قبلی، پشتیبانی از توان شارژ 45 وات در گوشی ردمی نوت 14 فایوجی است. این ویژگی در مقایسه با ردمی نوت 13 فایوجی که با توان 33 وات شارژ می‌شد، یک مزیت مهم به شمار می‌رود. با این حال، کاهش توان شارژ ردمی نوت 14 پرو نسبت به نسل قبلی احتمالا برای بسیاری از افراد نا امید کننده خواهد بود.

انتظار می‌رود که گوشی‌های سری ردمی نوت 14 تا پایان ماه سپتامبر (اوایل مهر) رسما رونمایی شوند.

نظر شما درباره پیشرفت‌ها و پسرفت‌ها در سری ردمی نوت 14 چیست؟ آیا تجربه استفاده از گوشی‌های Note را داشته‌اید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر