coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

رندر گلکسی اس 25 اولترا در برابر آیفون 16 پرو مکس؛ تقابل طراحی باریک

اگر تفاوت میلی‌متری در ضخامت گوشی‌ها برای‌تان اهمیت دارد، خبر خوبی برای شما داریم. آیس‌ یونیورس به‌تازگی رندر گلکسی اس 25 اولترا را در کنار آیفون 16 پرو مکس قرار داده تا تفاوت‌ها را از نگاه نزدیک ببینیم.

به نظر می‌رسد که گلکسی اس 25 اولترا 0.2 میلی‌متر باریک‌تر از آیفون 16 پرو مکس است؛ البته با فرض اینکه طرحی که در این رندر جدید می‌بینیم، کاملا دقیق و درست باشد. به گزارش phonearena، پیش از این هم شایعاتی مربوط به طراحی باریک پرچمدار 2025 سامسونگ منتشر شده بود و حالا می‌بینیم که این اسمارت‌فون حتی از پرچمدار جدید آیفون هم باریک‌تر است.

راهنمای خرید تکراتو

تقابل رندر گلکسی اس 25 اولترا با آیفون 16 پرو مکس

اپل به‌تازگی از گوشی‌های سری آیفون 16 رونمایی کرده و پیش خرید این گوشی‌ها نیز آغاز شده است. البته، مراسم رونمایی سری آیفون 16 را می‌توان خسته‌کننده‌ترین رویداد تاریخ اپل دانست. گوشی‌های این خانواده به اندازه کافی تغییر نکرده‌اند و آپگرید‌هایی که صورت گرفته، آنقدر هیجان‌انگیز نیستند که مردم را به خرید این مدل‌ها ترغیب کنند. مخصوصا با توجه به اینکه مهم‌ترین ویژگی این گوشی‌ها، یعنی Apple Intelligence تا چند ماه دیگر منتشر می‌شود.

تقابل رندر گلکسی اس 25 اولترا با آیفون 16 پرو مکس

از طرف دیگر، گفته می‌شود که گلکسی اس 25 اولترا با تغییرات خوبی نسبت به نسل قبلی خود، یعنی اس 24 اولترا عرضه می‌شود. برای مثال، از همان ابتدا به قابلیت هوش مصنوعی Galaxy AI مجهز خواهد بود که با توجه به بررسی‌ها، واقعا هوش مصنوعی خوبی است. این در حالی‌ است که مارک گورمن، تحلیلگر بلومبرگ مدعی شده که هوش مصنوعی Apple Intelligence آنقدرها هم تحسین‌برانگیز نیست.

طراحی باریک‌تر با فریمی که کمی خمیدگی دارد، گریپ بهتری ارائه می‌کند و کار کردن با چنین گوشی‌هایی راحت‌تر است. اما شخصا طراحی فریم تخت با گوشه‌های تیز اس 24 اولترا را بیشتر دوست داشتم. نظر شما درباره طراحی گلکسی اس 25 اولترا چیست؟ ظاهر جدید را می‌پسندید یا نسل قبلی زیباتر بود؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر