coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اختلال شدید اینترنت 27 شهریور 1403 ؛ سایت های ایرانی از دسترس خارج شدند

از دقایقی پیش کاربران با اختلال شدید اینترنت 27 شهریور 1403 مواجه شده‌اند. بسیاری از سایت‌های ایرانی از دسترس خارج شده و هنوز علت این اختلال به طور دقیق مشخص نیست.

اینترنت کشور به شدت دچار اختلال شده و علت اصلی آن به سیاست‌های دولت در بحث اینترنت و محدودیت‌های اینترنتی برمی‌گردد. نکته‌ای که بسیار مهم است، امروز وزیر ارتباطات از پیگیری وضعت فیلترینگ و رفع فیلترینگ در آینده‌ای نزدیک خبر داد. حال چرا درست در زمان اعلام این خبر، اختلال شدید اینترنت 27 شهریور 1403 بوجود آمده است، خدا می‌داند. به هر صورت طبق گزارش‌ها، بسیاری از سایت‌ها و خدمات اینترنتی ایران درگیر این اختلال شده و از دسترس خارج شده‌اند. ضمناً علت اختلال تاحدودی مشخص شده؛ اما مسئولین فعلاً واکنشی نشان نداده‌اند.

راهنمای خرید تکراتو

اختلال شدید اینترنت 27 شهریور 1403

ما دیگر به اختلالات اینترنت عادت کرده‌ایم. اختلالی که از دقایقی قبل بازهم مهمان ما شده است.

اختلال به قدری شدید است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد حتی سامانه رادار آروان کلاد هم برای بررسی وضعیت دیتاسنترها و علت اختلال در دسترس نیست. از طرفی صفحه وضعیت آروان‌کلاد یعنی بخش Status بوجود آمدن اختلال در دیتاسنترها و سرویس‌های مختلف را تأیید می‌کند.

پشتیبانی پارس‌پک نیز در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد:

«یکی از مراکز داده اصلی ایران دچار مشکل قطعی ارتباطات فیزیکی شده است.»

اختلال رفع شد؟

در حالی که اختلال از حدود 1ساعت پیش آغاز شده بود، دقایقی قبل پارس‌پک اعلام کرد که مشکل برطرف شده و شرایط به حالت عادی برگشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد اختلالات شدید اینترنت چیست؟ آیا شما هم درگیر اختلال شده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر