coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

جزئیاتی از مشخصات ایسوس راگ فون 9 پرو در پلتفرم CQC منتشر شد

ایسوس خود را برای معرفی نسل جدید گوشی گیمینگ ROG Phone آماده می‌کند. به‌تازگی مشخصات ایسوس راگ فون 9 پرو در پلتفرم چینی CQC دیده شده و جزئیاتی از توان شارژ این گوشی را فاش کرده است.

به گزارش gizmochina، دیده شدن این گوشی گیمینگ در پلتفرم چینی تایید می‌کند که گوشی جدید ایسوس در حال توسعه‌ است و احتمالا در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات ایسوس راگ فون 9 پرو

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 9 Pro با شماره مدل ASUSAI25001A در پلتفرم مرکز گواهی کیفیت چین (CQC) دیده شد. این گواهی تایید می‌کند که گوشی هوشمند آر او جی فون 9 پرو از توان شارژ 65 وات پشتیبانی می‌کند. نسل قبلی این گوشی، یعنی آر او جی فون 8 پرو نیز با توان شارژ 65 وات به بازار عرضه شد. بنابراین، پیداست که ایسوس در این بخش هیچ ارتقایی در نظر نگرفته است.

مشخصات ایسوس راگ فون 9 پرو

گواهی CQC به غیر از توان شارژ، هیچ جزئیات دیگری را فاش نکرده؛ با این حال، براساس گفته‌ها و شایعات قبلی می‌توان پیش‌بینی کرد که ایسوس راگ فون 9 پرو به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهد شد. همچنین، یک سیستم خنک‌کننده قوی هم برای آن در نظر گرفته می‌شود.

گوشی‌های سری ایسوس راگ فون 8 در ماه ژانویه سال 2024 معرفی شدند؛ بنابراین انتظار می‌رود که نسل جدید این گوشی‌ها نیز در اوایل سال 2025 رونمایی شوند. البته اگر ایسوس برنامه‌ای برای رونمایی زودهنگام نداشته باشد.

هنوز اطلاعات دقیقی درباره مشخصات ایسوس راگ فون 9 پرو به دست نرسیده، اما با توجه به مشخصات نسل قبلی این گوشی می‌توانیم حدس بزنیم که کدام بخش‌ها آپگرید می‌شوند.

ایسوس ROG Phone 8 Pro

ایسوس ROG Phone 8 Pro که از بهترین گوشی های گیمینگ 2024 است، از نمایشگر 6.78 اینچ LTPO Samsung E6 AMOLED برخوردار شده و از نرخ نوسازی 165 هرتز پشتیبانی می‌کند. سیستم پردازشی این گوشی را تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 تشکیل داده و یک پردازنده گرافیکی Adreno 750 نیز آن را همراهی می‌کند. گوشی ایسوس آر او جی فون 8 پرو با حداکثر رم 24 گیگابایت LPDDR5X و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 به بازار آمد.

در بخش دوربین از یک لنز 50 مگاپیکسل Sony IMX890، یک لنز 32 مگاپیکسل تله فوتو با زوم اپتیکال 3x، لنز 13 مگاپیکسل اولترا واید و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسل استفاده شد. باتری گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 8 پرو از ظرفیت 5500 میلی‌آمپر ساعت برخوردار است و همانطور که گفتیم، از توان شارژ 65 وات پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دکمه‌های AirTrigger، استاندارد ضد آب IP68 و اسپیکرهای باکیفیت 5 آهنربایی اشاره کرد.

به نظر شما ایسوس راگ فون 9 پرو در کدام بخش‌ها آپگرید می‌شود؟ آیا تا به حال تجربه استفاده از گوشی‌های گیمینگ گرانقیمت را داشته‌اید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر