coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ایجینت‌های کوپایلوت معرفی شد؛ راهکار مایکروسافت برای کمک به افزایش حاشیه سود کسب‌وکارها

رویداد مایکروسافت به تازگی برگزار شد. یکی از قابلیت‌های جدیدی که در این مراسم معرفی شد، ایجینت‌های کوپایلوت بود. به نظر می‌رسد رویای بیل گیتس سرانجام به واقعیت تبدیل شده است.

مایکروسافت به تازگی رویدادی برگزار و در آن از ایجینت‌های کوپایلوت را رونمایی کرده است. بیل گیتس همیشه به دنبال راهکاری بود تا بتواند با استفاده از هوش مصنوعی در انجام امور روزمره به کاربرانش کمک کند. به گزارش windowscentral، اکنون کوپایلوت‌ها آمده‌اند تا علاوه بر تحقق رویای بیل گیتس، انجام امور را برای کاربران ساده‌تر کنند.

راهنمای خرید تکراتو

همانطور که می‌دانید کوپایلوت تعامل محور است. بدین صورت که در هربار استفاده سعی می‌کند خواسته‌ها و نیازهای شما را شناسایی کرده و با استفاده از آنها به شما کمک کند. بنابراین هرچقدر بیشتر از آن استفاده کنید، با شما و خواسته‌هایتان آشناتر می‌شود.

ایجینت‌های کوپایلوت انجام امور را برای شما ساده‌تر می‌کنند

مایکروسافت در هوش مصنوعی خود الگوریتم‌های پیشرفته‌ی یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی را به کار گرفته تا انجام امور را برای کاربران ساده‌تر و در وقت آنها صرفه جویی کند.

بر اساس اعلام مایکروسافت، ایجینت‌های کوپایلوت به زودی با مایکروسافت ۳۶۵ و ویندوز ۱۱ ادغام خواهند شد. کاربران می‌توانند در انجام اموری مانند مدیریت ایمیل‌ها، نوشتن اسناد و حتی برنامه‌ریزی جلسات خود از آن کمک بگیرند.

به نظر می‌رسد مایکروسافت همچنان به نوآوری و بهبود تجربه کاربرانش متعهد مانده است. ابزار جدید علاوه بر انجام امور شخصی، می‌تواند به عنوان یک ابزار مفید در محیط کار هم مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر