coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ظرفیت باتری گلکسی اس 25 پلاس فاش شد؛ احتمالا نا امید می‌شوید

سامسونگ احتمالا در کمتر از چهار ماه دیگر از گوشی‌های سری گلکسی S25 رونمایی می‌کند و به این ترتیب، هر روز اطلاعاتی از این گوشی‌ها فاش می‌شوند. به‌تازگی جزئیاتی از ظرفیت باتری گلکسی اس 25 پلاس منتشر شده است.

به گزارش sammobile، گوشی‌های سری گلکسی اس 25 در بخش دوربین، طراحی و عملکرد کلی نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت می‌کنند که تاکنون به برخی از آنها اشاره شده؛ مثل طراحی باریک حلقه‌های دوربین گلکسی اس 25 اولترا. اما امروز، اطلاعاتی از باتری گلکسی اس 25 پلاس به بیرون درز کرده که احتمالا شما را نا امید می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

ظرفیت باتری گلکسی اس 25 پلاس

بنا بر گزارشی که توسط GalaxyClub منتشر شده، گوشی گلکسی S25 Plus به باتری 4755 میلی‌آمپر ساعت مجهز می‌شود؛ یعنی همان ظرفیتی که در گلکسی اس 24 پلاس وجود دارد. به این ترتیب، سامسونگ احتمالا عدد رسمی ظرفیت باتری را 4900 میلی‌آمپر ساعت اعلام می‌کند. این کمپانی عدد رسمی ظرفیت باتری اس 24 پلاس را هم 4900 میلی‌آمپر ساعت معرفی کرده بود. با این اوصاف، هیچ آپگریدی در بخش باتری وجود نخواهد داشت.

ظرفیت باتری گلکسی اس 25 پلاس
ظرفیت باتری گلکسی اس 25 پلاس

ظرفیت باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی در گلکسی اس 24 پلاس مناسب بود. این گوشی با باتری 4900 و تراشه 4 نانومتر می‌تواند در شرایط استفاده سنگین، حداقل یک روز کامل روشن بماند. بنابراین، با توجه به تراشه کم‌مصرف 3 نانومتری که احتمالا اگزینوس 2500 یا اسنپدراگون 8 نسل 4 است، می‌توان انتظار داشت که گلکسی اس 25 پلاس با باتری 4900 بتواند شارژدهی طولانی‌تری را نسبت به نسل قبلی خود ارائه کند.

گلکسی اس 25 اولترا هم احتمالا از همان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت برخوردار می‌شود که در اس 24 اولترا هم وجود داشت. به این ترتیب، به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد مصرف گوشی‌ها را بهینه‌ کند و برنامه‌ای برای افزایش ظرفیت باتری‌ها ندارد.

از سوی دیگر، برندهای چینی از باتری‌های بزرگ در گوشی‌های خود استفاده می‌کنند. برای مثال، گوشی آنر مجیک 6 به باتری 5450 میلی‌آمپر ساعت و ردمی K70 Ultra به باتری 5500 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده‌اند. وان پلاس 12 هم باتری 5400 میلی‌آمپر ساعت دارد. حتی برخی برندها ظرفیت باتری 6000 و 7000 را آزمایش کرده‌اند.

سامسونگ روی کاغذ از نظر باتری ضعیف است؛ اما در مجموع گوشی‌هایی با عمر بالاتر تولید می‌کند و همین موضوع باعث شده تا یکی از سه فروشنده برتر گوشی هوشمند در جهان باشد. نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید سامسونگ از نظر باتری از رقیبانش عقب مانده؟ دیگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر