coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

پشتیبانی نرم افزاری گلکسی A16 فایوجی ؛ 6 سال آپدیت‌های امنیتی و اندروید

پشتیبانی نرم افزاری گلکسی A16 فایوجی تا 6 سال متوالی برقرار خواهد بود. یک گوشی میان رده با پشتیبانی نرم‌افزاری و امنیتی شش ساله!

همان‌طور که می‌دانید، این روزها، اخبار و شایعات پیرامون گوشی سامسونگ گلکسی A16 5G بسیار داغ هستند. این دستگاه پس از ظاهر شدن در وب‌سایت‌های صدور گواهی و همچنین در رندرهای ساختگی، اکنون در گزارش‌های افشاگران پررنگ شده و به دنبال آن جزئیات مربوط به طراحی، مشخصات و زمان معرفی آن فاش شده است.

راهنمای خرید تکراتو

امروز نیز کارشناسان وب‌سایت خبری gizmochina، به اطلاعات جدیدی درباره این گوشی فایوجی مقرون‌به‌صرفه دست یافته‌اند که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

پشتیبانی نرم افزاری گلکسی A16 فایوجی

به نظر می‌رسد که گلکسی A16 فایوجی از همان زبان طراحی فعلی سامسونگ برای سری A پیروی می‌کند. در پنل پشت این گوشی سه دوربین به صورت عمودی به همراه فلاش LED قرار گرفته است. با این حال، این پنل، برخلاف نسل قبلی که از جنس پلاستیک بود، از شیشه براق ساخته شده است.

پشتیبانی نرم افزاری گلکسی A16 فایوجی
طراحی گلکسی A16 فایوجی

در کناره گوشی باز هم از طراحی جزیره کلید استفاده شده که کلید تنظیم صدا و دکمه پاور (که احتمالا با حسگر اثر انگشت نیز ادغام شده) را در خود جای داده است. در جلو، یک بریدگی قطره‌ای شکل وجود دارد که میزبان دوربین سلفی خواهد بود. علاوه بر این، گفته می‌شود که رنگبندی گلکسی A16 فایوجی شامل سه رنگ سبز روشن، مشکی و طلایی خواهد بود.

انتظار می‌رود که گلکسی A16 5G دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی SA Infinity U با رزولوشن FHD پلاس، نرخ نوسازی روان 90 هرتزی و حداکثر روشنایی 800 نیتی باشد. جالب اینجاست که در گزارش‌ها، دو گزینه احتمالی برای پردازنده این گوشی در نظر گرفته شده: اگزینوس 1330 سامسونگ و دایمنسیتی 6300 مدیاتک.

به گفته منابع اطلاعاتی، نسخه هندی گلکسی A16 5G دارای تراشه مدیاتک خواهد بود؛ اما هنوز مشخص نیست که سامسونگ تراشه اگزینوس را برای چه بازارهایی در نظر گرفته است.

پشتیبانی نرم افزاری گلکسی A16 فایوجی
Samsung Galaxy A16 5G

از این‌ها گذشته، چیزی که بیش از همه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته، وعده شش به‌روزرسانی اصلی اندروید و شش سال به‌روزرسانی امنیتی است. این پشتیبانی نرم‌افزاری حتی از پشتیبانی برندهایی مانند وان پلاس و ویوو برای گوشی‌های پرچمدار نیز بیشتر است. شایعه شده است که مقدار رم و فضای ذخیره‌سازی از 4 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه داخلی تا 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی متغیر خواهد بود.

ملزومات مدرن مانند پورت USB تایپ C و استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب نیز انتظار می‌رود. علاوه بر این، گفته می‌شود که ابعاد این گوشی 164.4 در 77.9 در 7.9 میلی‌متر بوده و بسته به مدل آن، وزنی در حدود 192 تا 200 گرم خواهد داشت. متاسفانه هنوز تاریخ دقیقی برای زمان معرفی اعلام نشده اما افشاگری‌ها نشان می‌دهد که احتمال عرضه در ماه دسامبر 2024 بالا است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره پشتیبانی نرم افزاری گلکسی A16 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خیلی هم عالی👍

    پاسخ