coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

زمان واریز سود سهام عدالت متوفیان مشخص شد [+ جزئیات]

زمان واریز سود سهام عدالت متوفیان مشخص شد. سهامداران سهام عدالت منتظر واریز سود سهام عدالت مرحله سوم هستند و سود سهام عدالت وراث نیز در مرحله سوم واریز می‌شود.

1 هفته پبش در خبری زمان واریز سود سهام عدالت 1403 نیز به اطلاع شما رساندیم. در این خبر به مرحله سوم واریز سود سهام عدالت هم اشاره کردیم که طبق اخبار احتمال دارد در سال جاری سه مرحله واریز سود داشته باشیم. مطابق با انتظار احتمالاً مرحله اول واریز سود سهام عدالت 1403 در آذرماه و مرحله دوم واریز سود سهام عدالت در اسفندماه خواهد بود. با این وجود هنوز نمی‌توان به طور قطع گفت که واریز سود سهام عدالت مرحله سوم در چه تاریخی خواهد بود.

راهنمای خرید تکراتو

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی از زمان واریز سود سهام عدالت متوفیان گفت که طبق آن این واریز با مرحله سوم واریز سود سهام عدالت است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.

زمان واریز سود سهام عدالت متوفیان اعلام شد

محمد باغستانی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی، در این رابطه گفت: «واریز مرحله سوم سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ همچنان از سوی برخی ناشران صورت نگرفته بر همین اساس هم ما نتوانستیم واریز سود سهام عدالت و سود وراث را تاکنون داشته باشیم.»

وی در ادامه افزود:

«در صورت واریز سود مرحله سوم و تسویه سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ سود وراثی که تمام مراحل انتقال سهام عدالت متوفی خود را انجام دادند هم به شکل کامل واریز خواهد شد، اما باید تاکید کرد که یکی از مهم‌ترین شروط واریز سود سهام عدالت متوفیان برای وارث سجامی شدن آنها است.»

زمان واریز سود سهام عدالت متوفیان اعلام شد

باغستانی ادامه داد: «چرا که باید شماره شبا برای هر کدام از وراث داشته باشیم بنابر این تا زمان باقی مانده است وراث می‌توانند از مسیر شعب بانک‌های منتخب و کارگزاری‌های منتخب اقدامات مربوط به انتقال سهام عدالت متوفی خود را داشته باشند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد واریز سود سهام عدالت وراث چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر