coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

عکس‌های کاور گلکسی تب اس 10 پلاس و اولترا با دکمه مخصوص Galaxy AI منتشر شد

تبلت‌های Galaxy Tab به زودی از راه می‌رسند؛‌ اما امسال از نسخه استاندارد خبری نیست. به‌تازگی عکس‌هایی از کاور گلکسی تب اس 10 پلاس و اس 10 اولترا منتشر شده که جزئیاتی از طراحی این تبلت‌ها را فاش می‌کنند.

به گزارش gsmarena، کاورهای Book Cover Keyboard به یک دکمه اختصاصی هوش مصنوعی Galaxy AI مجهز هستند. این دکمه کنار کلید Alt در سمت راست کیبورد قرار گرفته است. دکمه اختصاصی هوش مصنوعی احتمالا عملکردی شبیه به دکمه کوپایلوت مایکروسافت دارد؛ اما هنوز اطلاعات دقیقی از آن در دست نیست.

راهنمای خرید تکراتو

عکس‌های کاور گلکسی تب اس 10 پلاس و اولترا

این دکمه‌ی هوش مصنوعی جایگزین دکمه‌ی Lang در کاورهای کیبورد قبلی شده. سامسونگ مثل همیشه دو مدل از این کاورها را ارائه می‌کند. یک مدل ترک‌پد دارد و دیگری بدوون ترک‌پد عرضه می‌شود. مدلی که به ترک‌پد مجهز شده، قابلیت جدا شدن دارد؛‌ اما کیبورد مدل بدون تر‌ک‌پد را نمی‌توان جدا کرد.

کاورهای گلکسی تب اس 10 پلاس و اولترا در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه خواهند شد. بد نیست بدانید که پیش‌فروش تبلت‌های گلکسی تب اس 10 پلاس و گلکسی تب اس 10 اولترا پیش‌ از رونمایی رسمی در هند آغاز شده است.

تبلت گلکسی Tab S10 Plus به دوربین اصلی 13 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل اولترا واید و یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسل مجهز شده است. این تبلت از رم 12 گیگابایت، 512 گیگابایت حافظه داخلی، تراشه مدیاتک دایمنسیتی 9300 پلاس، وای فای 6e و باتری 10090 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد.

نسخه اولترا نیز به تراشه دایمنسیتی 9300 پلاس مجهز شده؛ اما دو دوربین سلفی 12 مگاپیکسل دارد، یکی واید و دیگری اولترا واید. از دیگر مشخصات گلکسی Tab S10 Ultra می‌توان به رم 16 گیگابایت، حافظه 1 ترابایت،‌ وای فای 7 و باتری 11200 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.

انتظار می‌رود که این تبلت‌ها در ماه اکتبر رسما معرفی شوند. اما نظر شما درباره مشخصات و طراحی تبلت‌های جدید سری S چیست؟ آیا تغییرات این مدل‌ها را نسبت به نسل‌های قبلی کافی می‌دانید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر