coinex
راهنمای خرید تکراتو

در آخرین آپدیت سوپر ماریو ران ، حالت ایزی مود کار را برای شما آسانتر میکند!

در آخرین آپدیت سوپر ماریو ران ، حالت ایزی مود کار را برای شما آسانتر میکند!

آخرین آپدیت سوپر ماریو ران با قابلیت های جدیدی ارائه می شود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در خبرهای قبلی ما در مورد بازی جدید شرکت نینتندو یعنی سوپر ماریو ران صحبت کردیم. این بازی که در ابتدا بر روی پلتفرم آی او اس قرار گرفت از همان ابتدا با استقبال بسیار زیاد کاربران رو به رو شد. اما با این حال نتوانست امتیاز خوبی را از طرف آن ها دریافت کند.

دلیل اولی که در این رابطه عنوان می شد، این بود که این بازی با اینکه به صورت رایگان ارائه شده بود اما برای انجام تمام مراحل، کاربر می بایست قیمت نسبتا زیادی را پرداخت می کرد.

دومین دلیلی که بعضی ها اعلام کرده بودند این بود که این بازی برای اجرا نیاز به اینترنت دارد و همین باعث می شود که نتوان آن را در هر مکانی اجرا کرد.

اکنون به نظر می رسد که سازندگان این بازی قصد دارند که با افزودن ویژگی های جذاب دیگر به آپدیت سوپر ماریو ران رضایت کاربران را به این بازی جلب کنند.

در همین راستا آپدیت جدید بازی سوپر ماریو ران از شرکت نینتندو (nintendo)، امروز مود آسان را به این دونده خستگی ناپذیر اضافه کرد.

این حالت با امکان شروع مجدد یا (retry) بی نهایت و دور زدن محدودیت زمانی برای تمام کردن یک مرحله، شما را از استرس باختن در حین این بازی خلاص می کند.

حالت چند نفره بازی تحت عنوان تود رالی (toad rally)  هم مقداری به سمت آسان تر شدن تغییر کرده. جریمه برای عملکرد ضعیف کاهش یافته و جمع کردن وزغ ها هم ساده تر شده است. این خبر اخیرا در وب سایت اپل اینسایدر منتشر شد.

به طور کلی حالت آسان یا ایزی مود تمامی چالش های پیش رو را در این بازی از پیش پای شما برداشته و شما می توانید به آسودگی در  مراحل مختلف به اکتشاف بپردازید، که در این جا اکتشاف چیزی جز دویدن دیوانه وار در مسیر موانع و چپ و راست شدن نیست!

به هر حال این حالت جدید می تواند برای بازیکنان کم سن و سال یا تازه وارد به این سبک، جذاب باشد و نینتندو بتواند با این ویژگی جدید، مخاطبان بیشتری را به این بازی علاقه مند کند.

.

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر