coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

OpenAI به دنبال هویت تجاری جدید؛ از تغییر لوگو تا ساختار سازمانی

گزارش اخیر نشان می‌دهد که شرکت OpenAI قصد دارد لوگوی خود را تغییر دهد؛ اما به نظر می‌رسد کارکنان شرکت از طرح پیشنهادی برای تغییر لوگو OpenAI  چندان راضی نیستند و آن را فاقد خلاقیت می‌دانند.به‌گزارش fortune، خبر تغییر لوگوی OpenAI در جلسه‌ای که برای نمایش طرح پیشنهادی برگزار شده بود به نمایش درآمد. اما این نمایش به مزاق برخی کارمندان خوش نیامد و آن را بدشگون توصیف کردند.

تغییر لوگو OpenAI از گل شش پر به یک “O” بزرگ

لوگو OpenAI در حال حاضر همان گل شش پر است که تقریبا همه با آن آشنایی دارند. اما طرح پیشنهادی یک حرف او انگلیسی (O)  بزرگ سیاه‌رنگ یا یک حلقه‌ی ساده است. به نظر نویسنده‌ی این متن، شاید OpenAI قصد دارد با این طراحی چیزی شبیه به سیاه‌چاله یا پورتابل را تداعی کند.

راهنمای خرید تکراتو

به نظر می‌رسد OpenAI تلاش می‌کند با تغییر لوگوی کنونی، شخصیت و هویت منحصربه‌فردی از طریق طراحی جدید و حروف‌نگاری خاص برای خودش ایجاد کند. این شرکت سعی دارد هویت تجاری خود را به شکل دیگری در ذهن مخاطبان عمومی جا بندازد و به نوعی جایگاه خود را محکم‌تر و ماندگار‌تر کند.

بعلاوه شایعه‌ههای دیگری نیز وجود دارد که OpenAI می‌خواهد ساختاری سازمانی خود را تغییر داده و از یک نهاد غیر انتفاعی به یک شرکت تجاری تبدیل کند. در صورت اجرایی شدن این تصمیم، مسیر تازه‌ای در آینده این شرکت به لحاظ سودآوری بیشتر باز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر