coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

امکان ترخیص خودرو از گمرک فرودگاه امام محقق شد [+ سند]

طی نامه‌ای رسمی، امکان ترخیص خودرو از گمرک فرودگاه امام فراهم شد. با این حساب روند واردات و ترخیص خودروهای سواری تسریع خواهد یافت؟

گمرک ایران رسماً امکان ترخیص خودرو از گمرک فرودگاه امام را فراهم کرد. گمرک با ارسال نامه‌ای به اطلاع ناظرین، مدیران کل و مدیران گمرکات اجرایی، رساند که گمرک منطقه آزاد شهری فرودگاهی امام خمینی به فهرست گمرکات تخصصی ترخیص خودروهای سواری اضافه شده است.

راهنمای خرید تکراتو

به نقل از مهر؛ این گمرک زین‌پس می‌تواند تشریفات ترخیص خودروهای صرفاً سواری را با رعایت قوانین و مقررات انجام دهد. جزئیات خبر را می‌توانید در ادامه مطلب دنبال کنید.

ترخیص خودرو از گمرک فرودگاه امام فراهم شد

پیرو بخشنامه ۱۲۴/۹۴/۷۵۴۸۰ مورخ ۱۳۹۴/۴/۲۴ زیرساخت‌های لازم در گمرک منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای ترخیص خودروهای سواری با رعایت تمام مقررات آزاد شد.

همچنین براساس این ابلاغیه، تا اطلاعات ثانوی این بخشنامه دارای اعتبار است.

ترخیص خودرو از گمرک فرودگاه امام فراهم شد

بدین ترتیب و با اضافه شدن گمرک امام به لیست تخصصی گمرک‌های ترخیص خودرو سواری، انتظار ما این است که روند واردات خودروهای سواری نو و کارکرده تسریع پیدا کرده و شاهد حضور خودروهای باکیفیت خارجی در خیابان‌های کشور باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد افزوده شدن گمرک ایران به جمع گمرک‌های تخصصی ترخیص خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر