coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اکانت خبری OpenAI در ایکس هک شد؛ تبلیغ ارزهای جعلی توسط کلاهبرداران کریپتو

اکانت خبری OpenAI در شبکه اجتماعی ایکس هک شده و پست‌هایی با محتوای مرتبط با ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشته شد. اوپن‌ای‌آی اعلام کرده که یکی از حساب‌های وابسته به این شرکت هک شده و شخصی بدون مجوز پست‌هایی را منتشر کرده که کاربران را در مورد توکنی به نام خودشان گمراه می‌کند. این توکن به نادرست مدعی بود که با اوپن‌ای‌آی در ارتباط است.به گزارش بلومبرگ، اوپن‌ای‌آی از وقوع این حادثه مطلع بوده و در حال تلاش برای بازپس‌گیری کنترل حساب است. پست‌های مذکور که در اکانت @OpenAINewsroom منتشر شد، حوالی ساعت ۷ عصر به وقت نیویورک بارگذاری شده است. گفته شده که این پست‌ها حتی پس از حذف هم، برخی از کاربران می‌توانستند آن را ببینند.

هک شدن اکانت خبری OpenAI در ایکس

یکی از افراد مطلع گفته که یکی از پرسنل امنیتی اوپن‌ای‌آی صبح روز دوشنبه پیش از وقوع این اتفاق، به همکاران خود هشدار داده بود که حملات به حساب‌های کارمندی زیاد شده و دستورالعمل‌هایی برای تقویب امنیت حساب‌ها ارائه کرده بود.

راهنمای خرید تکراتو

اکانت خبری OpenAI در ایکس هک شد؛ تبلیغ ارزهای جعلی توسط کلاهبرداران کریپتو

این نوع نفوذها و انتشار پست‌های مربوط به کریپتو سابقه طولانی دارند و این اولین باری نیست که حسابی مرتبط با اوپن‌ای‌آی هدف چنین حملاتی قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، روز شنبه، حساب کاربری جیسون وی، پژوهشگر اوپن‌ای‌آی، نیز پستی مشابهی را با اشاره به توکنی به نام $OPENAI منتشر کرد. همچنین، در ماه ژوئن، حساب جیکون پاکوچی و در ژوئن 2023 نیز حساب میرا موراتی، مدیر ارشد فناوری اوپن‌ای‌آی، برای مدت کوتاهی هک شدند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر