coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گلکسی اس 25 اولترا با تراشه اسنپدراگون مخصوص گلکسی در گیک‌بنچ دیده شد

گیک‌بنچ جزئیات تازه‌ای از امتیازها و تراشه گلکسی اس 25 اولترا را فاش کرد. این گوشی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 نسخه‌ی مخصوص گوشی‌های گلکسی، تحت تست‌های گیک‌بنچ قرار گرفته است.

به گزارش gizmochina، سامسونگ در چند مدل اخیر خود از تراشه‌های اسنپدراگون مخصوص گلکسی که برای مدل‌های پرچمدار این کمپانی بهینه‌سازی شده‌اند، استفاده می‌کند. بنابراین، به نظر می‌رسد نسخه‌ای که در این بنچمارک مورد بررسی قرار گرفته، نسخه‌‌ی مخصوص گوشی‌های گلکسی باشد.

راهنمای خرید تکراتو

عملکرد تراشه گلکسی اس 25 اولترا در گیک‌بنچ

گلکسی S25 Ultra در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ توانسته امتیازهای 3096 و 9080 را دریافت کند. این امتیازها را نمی‌توان بالاترین امتیاز برای اسنپدراگون 8 نسل 4 در نظر گرفت؛ چون پیش از این عملکرد تراشه را در وان پلاس 13 هم دیده بودیم که توانسته بود امتیازهای 3296 و 10049 را دریافت کند. با این حال، باید در نظر داشته باشیم که این امتیازها مربوط به بنچمارک‌های اولیه هستند و در آینده بهینه‌سازی‌هایی انجام می‌شود تا عملکرد دستگاه بهتر و قوی‌تر شود.

تراشه گلکسی اس 25 اولترا

هنوز تا زمان معرفی رسمی سری گلکسی اس 25 مدت زیادی باقی مانده و سامسونگ و کوالکام فرصت دارند تا عملکرد تراشه گلکسی اس 25 اولترا را بهبود ببخشند.

فهرست گیک‌بنچ به چند اختلاف بین تراشه‌ی سامسونگ و وان پلاس نیز اشاره کرده است. در کمال تعجب، هسته‌ها در تراشه‌ای که در گوشی سامسونگ استفاده شده، داونکلاک شده‌اند.

هسته‌های عملکرد که وظیفه پردازش کارهای سنگین‌تر را بر عهده دارند، در فرکانس 4.19 گیگاهرتز اجرا می‌شوند؛ در حالی که فرکانس این هسته‌ها در وان پلاس 13 به 4.32 گیگاهرتز می‌رسد. هسته‌های کم‌مصرف که برای کارهای سبک‌تر هستند نیز در گوشی سامسونگ و وان پلاس به‌ترتیب روی 2.90 و 3.53 گیگاهرتز کلاک شده‌اند.

این موضوع احتمالا یکی از دلایلی‌است که باعث شده گلکسی اس 25 اولترا امتیاز کمتری دریافت کند. اما از سوی دیگر، کد بک‌اند بنچمارک نشان می‌دهد که تراشه قادر است حداکثر سرعت خود را بدون هیچ‌گونه فشاری حفظ کند؛ و این موضوع یه مزیت مهم است.

تراشه گلکسی اس 25 اولترا

همانطور که گفتیم، هنوز چند ماه تا زمان رونمایی رسمی گلکسی اس 25 اولترا باقی مانده. این احتمال وجود دارد که سامسونگ نسل جدید گوشی‌های سری S را در ماه ژانویه (دی) معرفی کند. بنابراین، تا آن زمان می‌تواند گوشی‌های خود را به بهترین شکی بهینه‌سازی کند.

نظر شما درباره مشخصات تراشه گلکس اس 25 اولترا چیست؟ آیا به عملکرد سامسونگ امیدوارید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر