coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تست باتری ردمی نوت 14 پرو پلاس منتشر شد؛ در صدر جدول، بالاتر از گوشی‌های گران‌قیمت

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که ماندگاری شارژ ردمی نوت 14 پرو پلاس فوق‌العاده‌ است. این گوشی که از باتری 6200 میلی‌آمپرساعت برخوردار شده، در شرایط معمولی، گیمینگ و تخلیه باتری، تحت بررسی قرار گرفته است.

سری ردمی نوت 14 به‌زودی معرفی می‌شوند و هرچه به زمان معرفی این گوشی‌ها نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آنها به بیرون درز می‌کند. تقریبا به غیر از قیمت، سایر مشخصات و ویژگی‌های مربوط به سری ردمی نوت 14 را می‌دانیم. و حالا، اطلاعاتی درباره دوام شارژ ردمی نوت 14 پرو پلاس منتشر شده است.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش gizmochina، کاربری در ویبو، نتیجه‌ی بررسی عمر باتری ردمی نوت 14 پرو پلاس را به اشتراک گذاشته است.

نتیجه تست ماندگاری شارژ ردمی نوت 14 پرو پلاس در شرایط استفاده‌ معمولی

در تست اول، استفاده معمولی از گوشی به مدت سه ساعت شبیه‌سازی شد. منظور از استفاده معمولی از گوشی، پخش ویدیو به مدت 30 دقیقه، تماس تصویری به مدت 30 دقیقه، نیم ساعت چرخیدن در شبکه اجتماعی تیک تاک و سایر کارهای روزانه‌ی یک کاربر معمولی است.

نتیجه تست ماندگاری شارژ ردمی نوت 14 پرو پلاس در شرایط استفاده‌ معمولی

تست باتری ردمی نوت 14 پرو پلاس در این حالت نشان داد که پس از سه ساعت کار کردن معمولی با گوشی، هنوز 69 درصد از شارژ باتری باقی می‌ماند و نوت 14 پرو پلاس را در جایگاهی مشابه وان پلاس ایس 3 پرو و ردمی کا 70 اولترا قرار می‌دهد. البته، ریلمی جی تی 6 در این بخش کمی قوی‌تر ظاهر شد و با 70 درصد شارژ باتری توانست یک پله بالاتر قرار بگیرد.

تست باتری ردمی نوت 14 پرو پلاس

عملکرد باتری در تست گیمینگ

دور دوم بررسی ماندگاری شارژ ردمی نوت 14 پرو پلاس پرفشارتر بود و این‌بار، عملکرد باتری به مدت 6 ساعت، شامل 1 ساعت بازی گنشین ایمپکت و 1 ساعت بازی Honor of Kings مورد بررسی قرار گرفت. ردمی نوت 14 پرو پلاس از این آزمایش سربلند بیرون آمد.

تست باتری ردمی نوت 14 پرو پلاس

این گوشی با 15 درصد شارژ باتری، بالاتر از رقیبانش و تقریبا هم‌سطح ردمجیک 9s Pro قرار گرفت که باتری بزرگتر 6500 میلی‌آمپرساعتی دارد.

بررسی ماندگاری شارژ ردمی نوت 14 پرو پلاس

ماندگاری شارژ در تست تخلیه باتری

در آخر، تست تخلیه باتری بدون محدودیت زمانی انجام شد که شامل ترکیبی از کار با وای فای، بازی کردن و کارهای مختلف است. ردمی نوت 14 پرو پلاس در شرایط استفاده سنگین وپرمصرف، نزدیک به 7 ساعت و 24 دقیقه دوام آورد. این بررسی، گوشی جدید ردمی را در صدر لیست بررسی باتری قرار می‌دهد که حتی از رد مجیک 9s Pro با دوام 6 ساعت و 58 دقیقه بالاتر است.

ماندگاری شارژ در تست تخلیه باتری

گوشی‌های سری ردمی نوت 14 در تاریخ 26 سپتامبر (5 مهر) رسما کار خود را آغاز می‌کنند و جایگزین سری پرفروش ردمی نوت 13 می‌شوند. اما نظر شما درباره مشخصات و عملکرد باتری ردمی نوت 14 پرو پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر